אתר WABetainfo דיווח על עדכון צפוי לווטסאפ שיעזור להתמודדות עם אחת "מהבעיות" הכי מעצבנות בפלטפורמה: הודעות קוליות. עפ"י הפרסום, הפיצ'ר החדש יאפשר להאזין להודעות קוליות במהירות גבוהה יותר. כעת, האתר מדווח כי העדכון שוחרר למשתמשי הבטא, תוכנית שבה כל אחד יכול להצטרף אליה. השחרור של ווטסאפ למשתמשי הבטא, תוכנית שפתוחה לקהל הרחב, מרמז כי העדכון צפוי להגיע בקרוב מאוד אל כלל המשתמשים.

הפיצ'ר המוסתר התגלה בגרסת הבטא לאנדואיד (2.21.6.11), ובשלב זה לא ברור אם יהיה זמין גם לאייפון מיד בעת ההשקה, או אם בכלל יושק. חלק מהמשתמשים גילו כי בעת לחיצה על התמונה שלצד ההודעה קולית, ניתן לשנות את מהירות ההודעה הקולית עד פי 2. אם זה נשמע לכם מוכר, אז הפיצ'ר כבר זמין בטלגרם, ומדובר בעוד תכונה שווטסאפ "מעתיקה" מהמתחרה.

עוד התגלה כי ווטסאפ תאפשר לנהל שיחה עם מוקד התמיכה מתוך האפליקציה, ואף תבצע שינוי לקטגוריית "הארכיון". עד כה, כל שיחה שהועברה לארכיון, חזרה למסך השיחות בעת שהמען שלח הודעה, ואילו בקרוב כל שיחה שתעבור לארכיון תשאר שם, גם כאשר תתקבל הודעה.

כך תצטרפו לגרסת הבטא

למשתמשי אנדרואיד: היכנסו לחנות האפליקציות וחפשו שם את אפליקציית ווטסאפ. בעמוד של האפליקציה, גללו למטה עד שתמצאו את האפשרות "Become a Beta Tester". לחצו על הכפתור הירוק וסמנו כי אתם רוצים להשתתף בתוכנית הנסיינים של החברה. לאחר כמה דקות, גרסת הבטא תגיע למכשירכם ממש כמו כל עדכון רגיל של האפליקציה.

למשתמשי אייפון: על מנת להירשם לתכנית הבטא של ווטסאפ, תחילה הורידו את אפליקציית "TestFlight", הזמינה בחנות האפליקציות. מדובר באפליקציה הרשמית של אפל עבור הורדת גרסאות בטא ואפליקציות שטרם עלו לחנות האפליקציות. לאחר מכן, היכנסו לקישור הבא דרך האייפון והירשמו לתוכנית הבטא. נכון לכתיבת שורות אלו, כרגע הבטא מלאה, אולם בכל רגע יכול להתפנות מקום. באפל מסבירים: "אם יש לכם את הגרסה הרשמית של ווטסאפ מחנות האפליקציות, גרסת הבטא תחליף אותה. לאחר שתורידו את גרסת הבטא, נקודה כתומה תופיע ליד שם האפליקציה במסך הבית וזאת כדי לזהות שמדובר בגרסה ניסיונית". במידה וקיבלתם הודעה שהמקומות בתכנית הבטא אזלו, אל תתייאשו ונסו לבדוק שוב ביום אחר. מפתחי האפליקציה יכולים לאפשר למשתמשים חדשים להצטרף בכל רגע וכן יש לא מעט משתמשים שעוזבים בעצמם את התכנית על מנת לחזור לגרסה הרשמית והיציבה, ובכך מפנים מקום לאחרים.