משרד פרסום עונה: איך משתמשים בטיק טוק

בתור בעלי עסקים אנו רוצים לקדם את העסק שלנו בכל הדרכים הקיימות. מסיבה זו אנו משלמים על קמפיינים ממומנים, מקימים אתר אורגני ומעלים פוסטים ברשתות החברתיות

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מעריב אונליין - זכויות יוצרים
מעריב אונליין - זכויות יוצרים | צילום: מעריב אונליין

ישנן דרכים רבות לפרסם את העסק, כאשר חשוב למצוא את הדרך הטובה ביותר עבורנו. בשנים האחרונות עולה קרנה של טיק טוק – רשת חברתית המספקת פלטפורמה לסרטונים קצרים. צעירים וצעירים ברוחם מעלים סרטונים קצרים שהופכים לוויראליים תוך כמה דקות. גם בעלי העסקים לומדים שכדאי בהחלט להכיר את רשת הטיק טוק, שכן שם בדיוק נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים שלהם.

בהמשך, כדאי להכיר גם כלים משמעותיים שיעזרו לכם לערוך סרטונים איכותיים יותר. לדוגמה:

נוסף על כך, בעזרת צפיות בסרטונים ובפרופיל בטיק טוק קיימת אפשרות לנתח את העוקבים מבחינת שעות הפעילות שלהם, מדינה, מין ועוד. נתונים אלה חשובים כדי להבין מיהו קהל היעד שאליו אתם פונים וכיצד תוכלו לערוך את הסרטונים הבאים שלכם כך שיתאימו יותר לקהל היעד ויזכו ליותר צפיות.

שנית, כדאי לבדוק אילו שירותים מציע משרד הפרסום, האם הוא מתמחה בשימוש בטיק טוק ופרסום באמצעות רשתות חברתיות באופן כללי? איזה מיתוג דיגיטלי הוא מציע לעסק? ולבסוף, מיותר לציין כי הפגישה הראשונית היא שתקבע כיצד יתנהלו העניינים. בפגישה הראשונה עם צוות השיווק והפרסום תוכלו לראות אם יש ביניכם כימיה טובה ואם אתם יכולים לעבוד יחד לטווח ארוך.

תגיות:
פרסום
/
טיקטוק
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף