רשת CNN דיווחה במהלך הלילה (בין חמישי לשישי) כי האקרים פרצו לשרתים של חברת Electronic Arts, אחת מיצרניות משחקי הוידאו הגדולות בעולם, וגנבו לא פחות מ-780 ג'יגה של מידע, חלקו רגיש. החברה, שאחראית על כמה מהמשחקים הפופולריים בהם פיפ"א, באטלפילד ועוד כותרים מובילים בעולם, אישרה את הדיווח.

מומחי אבטחה עצמאיים סרקו פורומים שונים באינטרנט, סיפרו ל-CNN ההאקרים שהצליחו לחדור לשרתים טוענים כי שהצליחו לשים את ידיהם על קוד המקור של המנוע הגרפי Frostbite - שנמצא בין היתר בפיפ"א, מאדן ומשחקים נוספים שמפתחת החברה. ההאקרים שביצעו את הפריצה טענו כי המידע שהשיגו, בין היתר קוד המקור המדובר, מעניקים להם "יכולת מלאה לניצול כל השירותים של EA". הם טענו עוד כי במהלך הפריצה הצליחו לגנוב גם כלי פיתוח לפיפ"א 2021, שכבר הושק באוקטובר האחרון, ומהווה חלק מפיפ"א 2022.

מומחה הסייבר ברט קאלו הסביר לרשת CNN כי "איבוד השליטה על הקוד - עלול להוות בעיה עסקית של ממש עבור EA". הוא הוסיף: "תיאורטית, מפתחים אחרים יכולים להעתיק את קוד המקור, או להשתמש בו ליצירת פריצות למשחקים". 

דובר החברה אישר את הדיווח ומסר לרשת CNN: "אנחנו חוקרים כעת אירוע פריצה לרשת שלנו שהתרחש לאחרונה, ובמהלכו נגנבה כמות מוגבלת של קוד מקור למשחק וגם כלים נלווים. להאקרים לא היתה גישה למידע של השחקנים, ואין לנו סיבה להאמין שנשקפת סכנה לפרטיות של השחקנים". לדבריו, בעקבות האירוע בוצעו בחברה שיפורי אבטחה. "אנחנו לא צופים השפעה כלשהי על המשחקים שלנו או על העסק שלנו", הדגיש, "החברה עובדת באופן פעיל עם גורמי אכיפת החוק ומומחים שונים, זאת כחלק מהחקירה הפלילית המתמשכת הזאת".