פייסבוק בוחנת הוספת פיצ'ר חדש לאינסטגרם, אשר יאפשר העלאה של תמונות וסרטונים חדשים ישירות מהמחשב, כך פורסם במהלך סוף השבוע ב"בלומברג". מדובר בשדרוג מהפכני, שכן בלמעלה מעשור שחלף מאז השקת אינסטגרם, הדבר התאפשר רק בטלפונים הניידים ובטאבלטים.

"אנחנו יודעים שאנשים רבים בוחרים לגלוש באינסטגרם דרך המחשב שלהם", מסרו בחברה, "כדי לשפר את חווית השימוש הזו, אנחנו בודקים כעת את היכולת להעלות פוסטים חדשים באמצעות הדפדפן במחשב". 

מוקדם יותר השבוע פייסבוק הכריזו על מספר חידושים בעולמות הקניות ברשת. בין החידושים ניתן למצוא התרחבות של פיצ'ר החנויות (Shops) לוואטסאפ ול-Marketplace. מעתה, עסקים במדינות מסוימות יוכלו להציג את החנות שלהם גם בוואטסאפ, וכן עסקים מארה"ב יוכלו למכור את המוצרים שלהם במסגרת Marketplace. בתוך כך, בחברה יחלו בקרוב בהנגשת מידע נוסף על מוצרים, כדי שאנשים יוכלו לבצע רכישות מושכלות יותר, ותתרחב לאינסטגרם אופציית הדירוג של מוצרים ופרסום ביקורות עליהם.

עוד הוכרז על חוויית קנייה מותאמת אישית דרך פרסומות. אינסטגרם מציגה פתרונות פרסום חדשים ל-Shops, שיעשירו את חוויית הקנייה בפלטפורמה בעזרת ההעדפות האישיות של הקונים. ברשת החברתית ציינו כי תיבחן אפשרות לפיה עסקים יוכלו להציג לקונים פרסומות עם המוצרים שעשויים לעניין אותם בחנות, לפי ההתנהגות הצרכנים שלהם, וכך להפנות אותם למקומות בהם יש סיכוי גבוה יותר שיבצעו רכישה.