קבוצה של האקרים פרו-פלסטינים ממלזיה, המכונה DragonForce, טוענים כי פרצו לאתר AcadeMe ("אקדמי") - רשת גיוס הסטודנטים והבוגרים הגדולה בישראל, וגנבה מאגר שכולל מידע אישי של יותר מ-200 אלף של סטודנטים.

מחקירה של מיי ברוקס-קמפלר, מייסדת קהילת בטוחים אונליין - THINK SAFE CYBER, עולה כי התוקפים החלו להדליף את המידע לקבוצת טלגרם פומבית. "בין המידע שדלף אפשר למצוא שם מלא, מספר טלפון, כתובת מייל וכתובת מגורים, קבצי קורות חיים ופרטי התחברות וסיסמה".

התוקפים הפרו-פלסטינים העלו בתקופה האחרונה בקבוצת הטלגרם, בה נמצאים יותר מ-233 אלף רשומים, הודעות תמיכה בתושבי עזה, וקראו להחליף את התמונה ברשתות החברתיות "כאות הזדהות עם העם הפלסטיני הסובל".

כמו כן, ההאקרים קראו לתקוף ארגונים ישראלים. "זו קריאה דחופה לכל ההאקרים, ארגוני זכות האדם והפעילים בכל רחבי העולם להתאחד שוב ולהתחיל במערכה נגד ישראל, לשתף את מה שקורה שם באמת, לחשוף את פעילות הטרור שלהם לעולם. לעולם לא נשתוק נגד פעילות המלחמה", נכתב בהודעה.

ברוקס-קמפלר מזהירה כי אירוע זה מצטרף לאירועי דלף מידע נוספים, ונדרשת עירנות מוגברת בקבלת הודעות דואר אלקטרוני, מסרונים (SMS) ואף שיחות רגילות. "כל הסימנים מצביעים כי הצליח לשים את ידם על מאגר מאוד גדול של סטודנטים ישראלים", הוסיפה.