אחד הרגעים המלחיצים ביותר בלהיות הבעלים של סמארטפון הוא הרגע בו המכשיר נופל, ואולי נסדק או נשבר לאורך גופו של המכשיר, או לאורך המסך. למעשה, תיקון מסך שבור במכשירי אייפון הוא התיקון הנפוץ ביותר כיום, כאשר במכשירים רבים עלות תיקון המסך יכולה לעלות מאות עד אלפי שקלים, וייתכן שאינה נכללת באחריות הבסיסית של המכשיר. רשת חנויות איידיגיטל הודיעה היום (שלישי) על פתרון שיכול להקל על האפליסטים - תוכנית להרחבת האחריות בשם iDigital Care.

התוכנית החדשה מכסה למעשה שברי מסך במכשירי האייפון השונים, כאשר עלותה נמוכה והיא מאפשרת החלפת שני מסכים שבורים בשנה, בהשתתפות עצמית של הלקוח. בחברה מדגישים כי המסכים החדשים שיותקנו הם מסכים מקוריים של Apple. כאמור, כיום ישנן תוכניות אחרות בשוק של אחריות על המכשירים, אך אף אחד מהן אינה מתייחבת למסך מקורי של החברה.

כמו כן, רשת iDigital תאפשר לראשונה לרכוש את הרחבת האחריות גם ללקוחות שלא רכשו אצלה את המכשיר - במידה ומדובר בדגם הנמכר בארץ.  תוכנית זו מצטרפת לשירות החדשני שהשיקה איידיגיטל לאחרונה - החלפת מסכי iPhone למסכים מקוריים של Apple תוך שעתיים, בחלק גדול מסניפיה.

מחירי התכנית מאפשרים ללקוחות שירכשו אותה לחסוך מאות ואלפי שקלים במקרה ונשבר להם המסך למול ההוצאה שהיו נאלצים לשלם על התיקון.

כמה זה עולה:

  • עלות השתתפות עצמית ללקוח - 199 ש"ח
  • הרחבת אחריות למכשיר אייפון 11 תעלה בתוכנית החדשה 420 שקלים, כאשר מחיר החלפת מסך מקורי ללא הרחבת האחריות עומד על אלף שקלים.
  • הרחבת אחריות למכשיר אייפון SE תעלה בתוכנית החדשה 380 שקלים, כאשר מחיר החלפת מסך מקורי ללא הרחבת האחריות עומד על 599 שקלים.
  • הרחבת אחריות למכשיר אייפון 12 מיני תעלה 450 שקלים, כאשר מחיר החלפת מסך מקורי ללא הרחבת האחריות עומד על 1,199 שקלים.
  • הרחבת אחריות למכשיר אייפון 12 תעלה 480 שקלים, כאשר מחיר החלפת מסך מקורי ללא הרחבת האחריות עומד על 1,279 שקלים.
  • הרחבת אחריות למכשיר אייפון 12 פרו תעלה 500 שקלים, כאשר מחיר החלפת מסך מקורי ללא הרחבת האחריות עומד על 1,399 שקלים.
  • הרחבת אחריות למכשיר אייפון 12 פרו מקס תעלה 550 שקלים, כאשר מחיר החלפת מסך מקורי ללא הרחבת האחריות עומד על 1,679 שקלים.