בתי הקולנוע מכניסים טכנולוגיות חדשות לאולמות - כדי להתחרות בסטרימינג

הריחוק החברתי והעלייה בשימוש בשירותי סטרימינג מאתגרים את האולמות, שדואגים לשפר את חוויות הביקור והצפייה ולא חוששים מיצרני התוכן הדיגיטליים: "זה מביא קהלים חדשים"

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
קולנוע בקורונה
קולנוע בקורונה | צילום: רויטרס
4
גלריה
סינמה סיטי חדרה
סינמה סיטי חדרה | צילום: דוד חיון
אבי אדרי
אבי אדרי | צילום: רועי בר
בן ברנר
בן ברנר | צילום: גלה דרין

השירות מציע חוויית סטרימינג מתקדמת לערוצים המובילים בישראל, כולל ערוצי קשת 12, רשת 13, ערוץ הילדים, ערוץ הקולנוע הישראלי, וערוצי אוכל, מוזיקה וחדשות מקומיים נוספים, לצד שירות Catch-Up חדשני המאפשר לחזור ולצפות בכל התוכניות ששודרו בשבעת הימים האחרונים בלחיצת כפתור.

"לכל ישראלי החי בחו״ל קיים הצורך לפתוח טלוויזיה ולצפות בערוצים ובתכנים בפשטות, ׳כמו בארץ׳", אומר ברנר. "בלי לחפש תכנים, בלי לעבור שירותים ובלי להסתבך עם טכנולוגיה - פשוט לראות טלוויזיה באופן חוקי ונוח. Screen iL הוא שירות סטרימינג חדש וראשון מסוגו בעולם, שייצרנו במיוחד עבורם, והוא מלא בתכנים המבוקשים ביותר על ידם: כל הערוצים המובילים בלייב ולפי השעון שלהם, הסדרות החמות, כל הסרטים הישראליים החדשים ביותר וסרטי הקאלט. ולהורים - תכנים בעברית כדי לשמר את התרבות והשפה. זו הפלטפורמה הגלובלית הראשונה שקיבלה את זכויות השידור מהערוצים ומהמפיקים המובילים בישראל. אין לי ספק שהשירות החדש יחולל מהפיכה ברמת החשיפה של התוכן הישראלי בעולם".

לצד הערוצים, מציע השירות גם ספריית VOD ענקית של יותר מ־2,500 סרטים, סדרות ותוכניות, כולל כל קטלוג הקולנוע הישראלי המאגד סרטי קאלט וסרטים פופולריים לאורך כל תקופות.

תגיות:
קולנוע
/
מעריב סופהשבוע
/
סטרימינג
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף