קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של המותגים שיאומי ומידאה בישראל, השיקה היום (שני) את חנות הקונספט הייחודית של המותגים מידאה ושיאומי בישראל, בקניון רחובות. לרגל חנוכת החנות החדשה של המותגים הפופולריים, הציעה המילטון מגוון רחב של מוצרים בהנחות ענק של עד 71%, אשר משכו לחנות מאות לקוחות. 

החנות החדשה מתפרשת על כ-250 מ"ר ותציע מגוון רחב של מוצרי חשמל, סלולר וגאדג'טים מבית שתי ענקיות הטכנולוגיה והחשמל הסיניות. אירוע הפתיחה התקיים בשיתוף עם קניון רחובות ועל פי הנחיות משרד הבריאות.

פתיחת החנות (צילום: יח''צ שיאומי)
פתיחת החנות (צילום: יח''צ שיאומי)

בין המוצרים שמציעים בשיאומי ניתן למצוא סמארטפונים, שואבי אבק רובוטיים ואלחוטיים, קורקינטים, מוצרי ליף-סטייל ומוצרים חכמים לבית, שעונים חכמים, צמידי כושר, מצלמות, רמקולים ועוד. מידאה, יצרנית מוצרי החשמל הלבנים מציעה מקררים, מקפיאים, כיריים, קולטי אדים, מדיחי כלים, מכונות כביסה ומייבשים, מוצרי אקלים ומוצרי חשמל קטנים לבית. 

בנוסף, בחנות יימכרו גם מוצריה של ענקית התאורה החכמה Yeelight - המתמחה בפתרונות תאורה חכמים לבית בממשק חכם וקולי במגוון רחב של פלטפורמות. כמו כן, בחנות ניתן למצוא גם שואבי האבק ואת מכונות השטיפה החדשניות של מותג מוצרי הניקיון ושואבי האבק האמריקאי המוביל – Bissell, המיובאים באופן בלעדי על ידי קבוצת המילטון.

מקבוצת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל נמסר: "כיבואנית הרשמית של המותגים מידאה ושיאומי בישראל ובעקבות ביקוש למוצרי המותגים, אנו נרגשים לחגוג היום את פתיחת החנות הרשמית בקניון רחובות, לטובת תושבי אזור השפלה, שיוכלו למצוא כעת את כל מוצרי המותגים המובילים תחת קורת גג אחת, במחירים תחרותיים, ליד הבית ועם אחריות של יבואן רשמי.  כחלק מערכי המותגים, אשר שמים את הצרכן בקדמת הבמה, החלטנו להשקיע בסבסוד הנחות אטרקטיביות של עד 71% על מגוון מוצרים לטובת הלקוחות שיגיעו לאירוע ההשקה. אנחנו מודים לכל הלקוחות שהגיעו לחגוג איתנו היום ומבטיחים להעניק להם את השירות הטוב ביותר לצד מחירים אטרקטיביים במיוחד".