סמסונג הכריזו היום (רביעי) על שני מכשירים חדשים - ה-Galaxy Z Fold3 5G ו-Galaxy Z Flip3 5G, הדור השלישי של המכשירים המתקפלים של החברה. השניים כוללים מספר שיפורים מרכזיים, בהם עמידות גבוהה יותר וחוויית שימוש טובה מאי פעם. 

בפעם הראשונה, השניים צוידו בחסינות מים בדרגה IP X8, ואפשר להשתמש בהם ללא חשש גם בגשם שוטף. שני המכשירים כוללים גם את ה-Armor Aluminum החדש שלנו – האלומיניום החזק ביותר שהוכנס אי פעם למכשיר גלקסי, לצד זכוכית Corning Gorilla Glass Victus, להגנה מפני שריטות ונפילות. בנוסף, הם כוללים ציפוי מגן חדש שעשוי מ-PET גמיש ולשכבת פנל ממוטבת של המסך הראשי ומספק עמידות גבוהה ב-80% מזו של מכשירים קודמים בסדרה.

הדגמים החדשים עברו גם בדיקות קיפול מחמירות שאומתו על-ידי חברת הבדיקות Bureau Veritas, לעמידה בפני 200 אלף מחזורי קיפול, וצוידו גם במעבד 5nm AP העוצמתי ובתאימות לרשת 5G לחוויית שימוש מיטבית כוללת.

Galaxy Z Fold3 5G: מצויד במסך ראשי ברזולוציית 7.6 אינץ', ומסך חיצוני של 6.2 אינץ'. המסך הראשי מצויד בטכנולוגיית Camera DisplayUnder החדשה, שמציבה את המצלמה מתחת למסך - מצלמת 1.8 מגה פיקסל. כאמור, המכשיר מציע אזור צפייה מוגדל, עם מספר מינימלי של פיקסלים מעל חור המצלמה, ומאפשר למשתמשים ליהנות ממשטח צפייה רציף לשימוש נוח בכל האפליקציות. כמו כן, טכנולוגיית מסך Eco החדשה מציגה מסך בהיר יותר ברמה של 29% תוך צמצום צריכת החשמל, לצד קצב ריענון אדפטיבי של 120Hz בטכנולוגיית Super Smooth, עכשיו גם במסך הראשי וגם במסך החיצוני, תוכלו ליהנות מגלילה חלקה יותר ואינטראקציה מהירה עם המכשיר. 

משקלו של המכשיר עומד על 271 גרם והמצלמה החיצונית שלו מצוידת בחיישן 2.2 מגה פיקסל. בנוסף, בחלקו האחורי ישנו מערך צילום משלוש הכולל מצלמה אולטרה רחבה ברזולוציית 12 מגה פיקסל, מצלמה עם זווית רחבה ברזולוציית 12 מגה פיקסל ומצלמת Telephoto של 12 מגה פיקסל. הוא מצויד בסוללת 4400 אמפר, ותומך בטעינה מהירה, בטעינה אלחוטית מהירה ובטיענה אלחוטית הפוכה. 

פיצ'ר נוסף שישמח את אוהבי הנוט הוא השילוב של ה-S Pen שניתן יהיה להשתמש בו כעת עם המכשיר. בין היתר, המשתמשים יוכלו לכתוב הערות על המסך הראשי. הוא מגיע בשתי אפשרויות - S Pen במהדורת Fold ו-S Pen Pro.  - שניהם כוללים את חוד ה-Pro הנשלף שעוצב במיוחד, ואת טכנולוגיית הגבלת העוצמה השומרת על המסך הראשי של ה-Z Fold3 ומאפשרת שימוש בעט ללא חשש.  המכשיר זמין בשלושה צבעים – שחור פנטום, ירוק פנטום וכסף פנטום, והוא דק וקל יותר מהדור הקודם.

גלקסי Flip Z3 (צילום: יח''צ סמסונג)
גלקסי Flip Z3 (צילום: יח''צ סמסונג)

Galaxy Z Flip3 5G: המסך של המכשיר עבר עיצוב מחדש, וכעת הוא גדול פי ארבעה, ומאפשר לראות התראות והודעות מבלי לפתוח את המכשיר. גודלו של המסך הראשי הוא 6.7 אינץ' ושל המסך החיצוני - 1.9 אינץ'. בנוסף, משקלו של המכשיר עומד על 183 גרמים, והוא צויד גם בכמה תכונות מצלמה מתקדמות, בהן אפשורת לצילום סלפי בלי ידיים,  במצב Flex, לצד אפשרות לצילום תמונה מהירה וסרטונים כשהמכשיר מקופל, ישירות מהמסך החיצוני, באמצעות תכונת Quick Shot המשופרת בלחיצה כפולה על מקש ההפעלה של ה-Z Flip3. 

מצלמת הסלפי של המכשיר מצוידת בעדשת 2.4 מגה פיקסל, כאשר בחלקו האחורי של המכשיר ישנו מערך צילום כפול - מצלמה אולטרה רחבה עם עדשת 2.2 מגה פיקסל, לצד מצלמת 12 מגה פיקסל, המציעה בין היתר זום דיגיטלי עד פי 10 והקלטה באיכות HDR10+. הוא מצויד גם בסוללת 3,300 מגה פיקסל ותומך בטעינה מהירה, טעינה אלחוטית מהירה וטעינה אלחוטית הפוכה. כמו כן, המכשיר זמין בארבעה צבעים - שמנת, ירוק, לבנדר ושחור פנטום–ואיתם גם מעמדי טבעת אלגנטיים ונרתיקי רצועה חדשים. 

שני המכשירים קיבלו את דירוג IPX8, המבוסס על תנאי בדיקה הכוללים טבילה במים מתוקים בעומק של 1.5 מטרים למשך עד 30 דקות. עם זאת, מומלץ שלא להשתמש בהם בחוף הים או בבריכה. כמו כן, הם אינם עמידים בפני אבק.

גלקסי Z Fold 3 (צילום: יח''צ סמסונג)
גלקסי Z Fold 3 (צילום: יח''צ סמסונג)

בנוסף החברה הכריזה גם על דגם חדש של אוזניות אלחוטיות בשם Buds 2. הן מצוידות ברמקולים דו-כיווניים דינמיים, המפיקים צלילים גבוהים צלולים ובאסים עמוקים, כאשר ביטול הרעשים הפעיל מסייע לסנן רעשים לא רצויים. נתן לכוון את עוצמת הרעשים תוך שימוש בשלוש דרגות קול, ולדברי החברה הקול בשיחות יישמע ברור יותר – הודות לפתרון המבוסס על למידת מכונה, המסנן החוצה שלל רעשי רקע מפריעים.

כאמור, מדובר באוזניות הקטנות והקלות ביותר שיצרה החברה עד כה, כאשר הן מגיעות בצורה הקמורה הייחודית לסמסונג. בחברה הדגישו כי לאחיזה טובה יותר באוזניים, פותחה בדיקת Earbud fit test באפליקציית Galaxy Wearable. הן זמינות בארבעה צבעים - שחור פחם, לבן, ירוק זית וסגול בהיר. 

אוזניות גלקסי Buds 2 (צילום: יח''צ סמסונג)
אוזניות גלקסי Buds 2 (צילום: יח''צ סמסונג)

בהמשך האירוע הכריזו בסמסונג על צמד שעונים חדש - ה-Galaxy Watch4 ו-Galaxy Watch4 Classic. השעונים החכמים החדשים שהחברה הציגה הם הראשונים שצוידו במערכת ההפעלה החדשה של Samsung, שנוצרה בשיתוף עם Google, ובממשק המשתמש One UI Watch. סדרת השעונים הללו מתהדרת בעיצוב חדש ורענן שנועד להעניק למשתמשים את הכלים הטובים ביותר לניהול הבריאות שלהם.

Galaxy Watch4 מאובזר בחיישן BioActive בעיצוב קומפקטי יותר, המשתמש בשבב ייעודי כדי להפעיל במדויק שלושה חיישני בריאות עוצמתיים - מד דופק אופטי, חיישן אלקטרוני לקצב לב ( לצורך מדידת ECG) וחיישן ביואלקטרוני למדידת רכיבי הגוף (אחוזי שומן ו BMI ) – המאפשרים למשתמשים לנטר את לחץ הדם שלהם , להבחין בפעימות לב חריגות שמובילות לפרפור חדרים , למדוד את רמת החמצן בדם , ולחשב לראשונה את הרכב הגוף שלהם. עם זאת, חלק מהיכולות הללו טרם אושרו בישראל ע"י משרד הבריאות.

כאמור, כלי מדידת הרכב הגוף החדש שלנו עוזר למשתמשים להבין יותר לעומק את הבריאות והכושר הכלליים שלהם, באמצעות מדדים כמו מסת שריר, קצב חילוף חומרים ואחוזי המים והשומן בגוף. עכשיו תוכלו לבדוק מה הרכב הגוף שלכם באמצעות הנחת שתי אצבעות על פרק כף היד, בקלות ובכל מקום – תוך 15 שניות חיישני השעון שלכם יקלטו ויעבדו לא פחות מ-2,400 נתונים.

בנוסף, השעונים החכמים החדשים מצוידים בשלל פונקציות בריאות שינטרו את הפעילות היום יומית של המשתמשים, אימונים ואתגרים קבוצתיים עם החברים והמשפחה, וגם ימדוד את דפוסי השינה שלכם. השעון מציע גם 40 שעות של חיי סוללה, גם כשהשעון תומך במעבד מהיר יותר, מסך ברזולוציה גבוהה יותר, זיכרון מורחב ותכונות בריאות מתוחכמות יותר. וכשתצטרכו עוד אנרגיה במהירות, חצי שעת טעינה תיתן לכם עד 10 שעות של סוללה. 

השעונים החדשים (צילום: יח''צ סמסונג)
השעונים החדשים (צילום: יח''צ סמסונג)

מחירים וזמינות:

הגלקסי פולד Z3 יעלה 6349 ש"ח לדגם עם זיכרון 12 גיגה בייט ונפח אחסון של 256 גיגה בייט ו-6699 ש"ח לדגם עם נפח אחסון של 512 גיגה בייט.

הגלקסי Flip Z3 יעלה 3749 ש"ח עבור דגם עם זיכרון של 8 גיגה בייט ונפח אחסון של 256 גיגה בייט

שני הדגמים יהיו זמינים להזמנה מוקדמת החל משעה שבע בערב, כאשר המזמינים מראש יהנו מערכת PRE ORDER: 
Galaxy Z Fold 3  יגיע בערכה מיוחדת הכוללת אוזניות Buds Pro  , כיסוי ועט מתנה
Galaxy Z Flip 3  יגיע בערכה מיוחדת הכוללת אוזניות Buds Live  וכיסוי Ring מתנה 

בנוסף, רוכשי המכשיר ייהנו מהטבת שרות של תיקון מסך במחיר מוזל, ללא צורך ברכישה מוקדמת של ביטוח. עלות המסך במקרה זה תהיה 699 עבור דגם ה-flip ועלות המסך של הפולד תהיה במקרה זה 999 ש"ח.

שני השעונים יהיו זמינים לרכישה בחנויות הנבחרות החל מתחילת ספטמבר:
ה-Galaxy Watch4 – יהיה זמינים בגדלים 40 מ"מ ו-44 מ"מ, החל מ-999 ש"ח לגרסאות Bluetooth ו-1,249 ש"ח לדגמי LTE. בעת ההשקה, גרסת ה-40 מ"מ תהיה זמינה בשחור, כסף, וזהב ורוד, וגרסת ה-44 מ"מ תגיע בשחור, כסף וירוק. 

ה-Galaxy Watch4 Classic יעלה החל מ-1449 ש"ח לגרסאות Bluetooth ו-1,649ש"ח לדגמי LTE, ויהיה זמין בגרסאות 42 מ"מ ו-46 מ"מ בשחור וכסף.