כאשר אתם שומעים את המונח לייזר טאג, אתם בטח נוטים לחשוב על חללים פנימיים קלסטרופוביים עם הרבה אורות מהבהבים ואפקטים קוליים. עם זאת, הלייזר טאג התפתח ובימים אלה ניתן לצפות לחוויה סוחפת הרבה יותר המציעה תרחישי לחימה אמיתיים בסביבות שדה קרב.

מהו לייזר טאג?
מבחינת סגנון המשחק, הדבר הקרוב ביותר אליו תוכל להשוות את הלייזר טאג הוא פיינטבול. אבל בעזרת לייזר טאג, אתם לא רק יכולים להשתמש בנשק חדש ומרגש, אלא שאתם גם לא צריכים לדאוג לכאבים כתוצאה מההשפעה של כדורי צבע. במהלך משחק של לייזר טאג, שתי קבוצות יתמודדו אחת כנגד השנייה כדי להשיג יעדים מוגדרים ולנצח בסדרת משחקים. 

כל משחק מורכב בדרך כלל מחמישה או שישה סבבים ויימשך כשעתיים. השלמת המטרות השונות של המשחקים דורשת עבודת צוות ותקשורת בכל עת, מה שהופך את הלייזר טאג לחוויה מושלמת עבור ילדים כמו גם לפעילות אידיאלית לגיבוש צוות למבוגרים.

כיצד פועל הלייזר טאג?
במהלך משחק לייזר טאג, השחקנים לא ממש נפגעים מקליעים, אלא מקרני לייזר. כל שחקן מתחיל את המשחק עם 100 נקודות בריאות, המורדות מנקודות הנזק שקיבל מאש האויב. מערכת ניקוד זו דומה מאוד לאופן שבו משחקי וידאו פועלים. כדי לתת לכם מושג טוב יותר כיצד מערכת הלייזר טאג עובדת, הנה מספר דברים שכדאי לזכור:

  • כל שחקן עם נשק מתחיל את המשחק עם 100 נקודות בריאות, וברוב המקרים, חמישה חיים.
  • כאשר שחקן נורה על ידי אויב, הוא יאבד נקודות בריאות. פגיעה אחת מוצלחת תגרום לעשר נקודות נזק. למרות שסכום זה ישתנה בהתאם לסוג הנשק בו משתמשים.
  • כששחקן קיבל 100 נקודות נזק, הוא מסולק ומאבד נקודת חיים אחת. במצב זה הוא לא יכול לירות שוב עד שהוא משחזר חיים נוספים. הנשק של השחקן יתחיל להבהב באדום ולהפוך לצליל, כדי להבטיח שהוא מודע לכך שחוסל.
  • הנשק של כל שחקן יודיע לו גם על מידע אחר במהלך המשחק. האותות כוללים יעד מסולק, הרג כפול או אפילו טריפל הרג אם הייתה פגיעה טובה במיוחד. בנוסף נרשמים גם כל הנתונים הסטטיסטיים של הצוות והשחקנים, כמו ספירת ההרג שלהם וגם יחס ההרג שלהם למוות ופסילה. 
  • לאחר שחוסל שחקן, הוא ירוץ לנקודת ההחזרה הקרובה ביותר, שם אחד מאנשי הצוות שלנו יחזיר אותו (מינוס חיים אחד) מיד לקרב.
  • ברגע ששחקן מיצה את כל חמשת חייו, הוא כבר לא יוכל להגיב.

משחק מהנה ומפתיע!