ועד עובדי החברות "פלאפון" ו"בזק בינלאומי" הודיע הערב (ראשון) על שביתה כללית לאור קריסתו של המשא ומתן עם ההנהלה. משכך,  מרכזי השירות, המוקדים הטלפוניים והמרכז הלוגיסטי יסגרו ולא תתקיים כל פעילות בבנייני החברה בפתח תקווה.

בהודעה שפרסם ועד עובדי אלפא נכתב, כי "לאור הניסיון של הנהלת החברה לפגוע בעובדים הנוקטים בעיצומים ולהמשיך במסע ההפרד ומשול, אנו מודיעים על שביתה כללית וכוללת בפלאפון ובבזק בינלאומי החל משעה זו ומחר כל העובדים שקיבלו מכתב מההנהלה מתבקשים שלא לענות על המכתב עד שנתדרך אתכם כיצד לפעול". עוד נמסר, כי מחר יצאו הנחיות נוספות.

בנוסף כתב הוועד כי "זהו המאבק של כולם ואנו מבקשים מכולם לגלות סולידריות למען הצלחת המאבק. מחר בשעה 12:00 כל העובדים מוזמנים להפגנה מחוץ למשרדים של בעלי השליטה בבזק - דוד פורר, ברחוב השילוח 6 בפתח תקווה. כמו כן בשעה 18:00 תתקיים מחאת הגשרים בכל רחבי הארץ".

מ"פלאפון" ו"בזק בינלאומי" נמסר כי "בשל הכרזה על עיצומי עובדים יתכן ויחולו שיבושים בשירות הלקוחות של החברה. חשוב לציין כי השירותים אותם החברה מספקת, בהם הרשת הסלולרית ושירותי הגלישה - עובדים כסדרם. אנו מתנצלים בפני לקוחותינו על אי הנעימות הצפויה וקוראים לעובדים לגלות אחריות כלפי הלקוחות".