הפלטפורמה הדיגיטלית החכמה DocuMedic, המבוססת על טכנולוגיות ביג דאטה ואינטליגנציה מלאכותית, המותאמת גם לסלולר, מחברת במהירות ובנוחות בין עורכי דין לרופאים, ובעתיד - בין כל מבקשי השירות לבין כל נותני השירות שהם מומחים בתחומם, לצורך חוות דעת רפואיות ואחרות.

הרעיון המרכזי שהביא להקמת המיזם המהפכני עלה מהשטח, מתוך צורך אמיתי ומציאות עגומה שחווה עורך הדין שי אשכנזי, שמאחוריו ניסיון של עשרות שנים בתחום נזקי הגוף והרפואה התעסוקתית. הקושי הראשוני והבסיסי ביותר שחווה אשכנזי במהלך שנות פעילותו בתחום היה חוסר במידע מקיף ומהימן על המומחה, וכן משך הזמן הארוך שיש להמתין כדי לקבוע ללקוחותיו פגישה עם רופא מומחה למתן שירותים כגון בדיקה והערכת נכות, חוות דעת רפואית ועוד.

דוקו מדיק (צילום: יח''צ)
דוקו מדיק (צילום: יח''צ)

הקשיים שחווה עו"ד אשכנזי היוו את אחד מהעקרונות המנחים של DocuMedic - לאפשר מפגש עם הרופא המומחה לצורך ייעוץ, בדיקה והערכת נכות בתוך 72 שעות (שלושה ימי עסקים) מרגע קביעת התור – זאת מבלי להתפשר על איכות, טיב ומקצועיות השירות הניתן על ידי הרופא המומחה.

בעתיד, כאמור, יורחב המאגר של החברה לשורה ארוכה של נותני שרותים כמו רואי חשבון, שמאים, פסיכולוגים ועוד. "אני שמח שנפלה בחלקי הזכות להקל ולסייע לא רק ללקוחותיי, אלא לכל אזרחי ישראל", אמר אמר עו"ד אשכנזי, המייסד של DocuMedic.