חכם ושקט: הדבר הראשון ששמתי לב אליו כשהפעלתי את המאוורר החכם החדש של שיאומי - Mi Smart Standing Fan Pro - הוא השקט. כן, זה המאוורר הכי שקט ששמעתי בחיי, ואם אתם מתקשים להירדם עם רעשים בסביבה שלכם, בדיוק כמוני, אז הוא לא יפריע לכם לישון. 

המאוורר מתחבר לאפליקציה של שיאומי Mi Home, באמצעותה ניתן לשלוט בהגדרות השונות שלו. בין היתר, ניתן לכוון אותו לאחת מתוך מאה דרגות עוצמה, ולהעביר אותו למצב דינמי - תחושה של משב רוח אמיתי שנכנס מהחלון. מהניסיון שלי, התחושה המתקבלת במצב הזה היא כשל משב רוח רענן מבחוץ, ואני משתמש כל הזמן במצב הזה. 

ה-Mi Smart Standing Fan Pro מצויד בסוללה של 2,800 מיליאמפר, המאפשרת לו כ-20 שעות פעילות רצופות (תלוי בעוצמת השימוש). החיבור למטען פשוט מאוד - כל מה שצריך לעשות זה להניח אותו על המתקן. בשל העובדה שהמטען נשאר מחובר למאוורר גם כאשר מרימים אותו, הייתי ממליץ להדביק אותו פשוט לרצפה בנקודה מסוימת.

ההרכבה של המאוורר פשוטה מאוד, ולקחה לי כשלוש דקות בלבד. כדאי לשים לב גם לכך שניתן לשלוט על המאוורר גם באמצעות לחיצה על הכפתורים הנמצאים על גופו, אם כי הם מספקים אפשרויות מצומצמות יותר מהאפליקציה. 

סיכום: המאוורר של שיאומי הוא המוצר בו אני משתמש הכי הרבה בבית שלי בעונה הזו.

מחיר: 399 ש"ח עבור הגרסה הדורשת חיבור לחשמל, ו-499 ש"ח עבור הגרסה הנטענת (זו המופיעה בסקירת הוידאו)