בפעם השנייה בתוך שבוע: אפליקציית משלוחי האוכל "וולט" חוותה היום (שלישי). תקלה עולמית ולמשתמשיה לא אתאפשר להזמין משלוחים לביתם. זאת, לאחר שבמהלך השבוע הייתה תקלה באפליקציה שנמשכה ארבע שעות. 

ביום שישי, לאחר ארבע שעות שעות תוקנה התקלה הטכנית שהשביתה את אפליקציית המשלוחים. מהחברה נמסר כי "התקלה הטכנית תוקנה. אנו מתנצלים על אי הנוחות וצופים חזרה לעבודה מלאה בקרוב" 

התקלה בוולט (צילום: צילום מסך)
התקלה בוולט (צילום: צילום מסך)


בהודעה שפורסמה מוקדם יותר באותו יום נכתב: "לצערנו אנו חווים תקלה טכנית אשר מונעת מאיתנו לקבל הזמנות חדשות בשלב זה. אנו מטפלים בבעיה ומקווים לחזור לפעילות במהירות האפשרית".