המברשת החדשנית הופכת את צחצוח השיניים לחוויה עתידנית עם מנוע מגנטי שקט במיוחד, חיישנים לצחצוח נכון ומדריך מקוון לסייע בזמן אמת. מפתחי Oral-B iO מדגישים את המנוע המגנטי של המברשת, שמבדל אותה מהטכנולוגיה הקיימת של Oral-B ושמעביר אנרגיה ישירות לקצה סיבי המברשת במטרה להשיג ניקוי חלק ויעיל ביותר, תוך חוויה מהנה בחלל הפה.

הסיבה לכך שתחושת הצחצוח נעימה יותר ממברשות רגילות היא המנוע המגנטי שיוצר מיקרו־ויברציות עדינות, כך שלא תרגישו רעד לא נעים או אפילו את הרעש שאפיין מברשות ישנות יותר.

גם ממשק המשתמש חודש לחלוטין, והוא משלים את החוויה המהפכנית עם תצוגה אינטראקטיבית המאפשרת ניווט קל בתכונות המברשת והתאמה אישית: אימו'גי מסביר פנים כמו סמיילי, פרצוץ עצוב ועוד, בחירת מצבי צחצוח, הגדרות שפה ותזכורות להחלפת ראש המברשת.

בנוסף, קיים חיישן לחץ חכם המנחה את המשתמשים להפעיל לחץ ניקוי מיטבי. החיישן מזהיר מפני לחץ יתר על השיניים בעזרת נורה אדומה, ומציין באור ירוק מתי המשתמשים מפעילים את לחץ הניקוי האופטימלי הנכון. אפליקציית Oral-B החדשה מספקת גרפיקה תלת־ממדית וטכנולוגיית זיהוי צחצוח עם בינה מלאכותית, המזהה את כל האזורים בפה ומנחה את המשתמשים להשלמת 100% משטח הצחצוח.

זאת לצד הטיימר החזותי שמספק הנחיות מותאמות אישית למשתמשים במטרה להגיע לניקיון הטוב ביותר שלהם עד כה. הטיימר עוקב אחר משך הצחצוח, כך שהמשתמשים יודעים מתי הם צחצחו במשך שעתיים, כפי שמומלץ על ידי רופאי השיניים. סמלי סמיילי בתצוגה מאפשר למשתמשים לדעת אם השיגו את מטרתם.

בנוסף, המברשת מגיעה עם מטען מגנטי מבריק המספק טעינה מלאה מהירה תוך עד שלוש שעות בלבד. תצוגת המברשת מספקת מחוון עוצמת סוללה קל לקריאה. בחברה מדגישים שבבדיקות קליניות נמצא כי Oral-B iO מספקת ניקוי עמוק יותר של השיניים והחניכיים ובהסרת אבנית, והיא מאפשרת למשתמשים לשמור על בריאות הפה בקלות וביעילות.

מחיר מומלץ לצרכן: 1,200 שקל. ניתן להשיג ברשת סופר־פארם.