יוטיוב הודיעה הערב (רביעי) כי היא תסיר תכנים שמתנגדים לחיסונים מאתר האינטרנט לאחסון ושיתוף סרטוני וידאו, ולא רק בנושא קורונה.  החברה מסרה כי היא תחסום גם חשבונות של מתנגדי חיסונים בולטים.

הרחבת המדיניות כוללת כל חיסון שרשויות הבריאות רואות כיעיל. האיסור יכלול כל גוף או אדם שיטען כי חיסונים מסוכנים או גורמים לנזקים בריאותיים, מסרה חברת האם, אלפאבית, בהודעה שפרסמה.

ראש מערך המהימנות והבטיחות בחברה, מאט הלפרין, אמר כי מעכשיו ייחסמו בפלטפורמה בין היתר סרטונים נגד חיסוני חצבת, אבעבועות רוח או אדמת. "אנו פוגשים מידע מטעה בכל העולם, בכל המדינות והתרבויות", אמר.

בבלוג של האתר נכתב כי "הנחיות הקהילה שלנו אוסרות על פרסום סוגים מסוימים של מידע רפואי מוטעה. הסרנו זה מכבר תוכן שמקדם תרופות מזיקות, כמו למשל לומר ששתיית טרפנטין יכולה לרפא מחלות. בתחילת התפרצות הקורונה, , עבדנו עם מומחים כדי לפתח מדיניות חדשה סביב הנגיף וסביב מידע רפואי מוטעה. מאז השנה שעברה, הסרנו מעל 130,000 סרטונים על הפרת מדיניות החיסונים שלנו לנגיף הקורונה.

התכנים שיוסרו הם כאלה שאומרים באופן כוזב שחיסונים שאושרו גורמים לאוטיזם, סרטן או בעיות פוריות, או שחומרים בחיסונים יכולים לעקוב אחר מקבליהם. המדיניות שלנו לא רק מכסה חיסונים שגרתיים ספציפיים כמו נגד חצבת או הפטיטיס B, אלא גם חלה על הצהרות כלליות על חיסונים", נכתב בהודעה.