לאחר שהרשת החברתית ספגה מכה קשה כשעובדת לשעבר חשפה כי ידעה על נזקים רבים שנגרמים על ידי החברה, פייסבוק מתכוננת להאשמות חדשות מצד העובדת, אשר צפוייה לחשוף את זהותה הערב (ראשון) בתוכנית "60 דקות". 

לקראת בחירות 2020 פייסבוק החמירה את הפיקוח על פוסטים על מנת למנוע פייק ניוז ופרסומות פוליטיות. אך לטענת העובדת, החברה שחררה את מנגנוני הביטחון יום לאחר הבחירות בלבד. 

עוד לדבריה, הרשת החברתית הכשירה את הקרקע להסתערות על בניין הקפיטל ב-6 בינואר, זאת לפי מזכר פנימי שהגיע לידי "ניו יורק טיימס". אותה עובדת לשעבר אף צפויה לומר בתוכנית הערב כי פייסבוק תרמה לקיטוב הפוליטי.

המזכר בן 1,500 המילים, שנכתב על ידי ניק קלג, סגן נשיא המדיניות והעניינים העולמיים של פייסבוק, נשלח לעובדים כדי להקדים את הריאיון של העובדת. במזכר, נטען כי ההאשמות אותן תביא לידי ביטוי הן מטעות.

"לרשתות החברתיות הייתה השפעה רבה על החברה בשנים האחרונות, ופייסבוק היא לעתים קרובות מקום שבו הרבה מהוויכוח הזה מתרחש", כתב קלג. "אבל ראיות אלו פשוט אינן תומכות ברעיון שפייסבוק, או מדיה חברתית באופן כללי יותר, הם הגורם העיקרי לקיטוב". עם זאת, דובר פייסבוק סירב להגיב ודובר "60 דקות" לא הגיב מיד לבקשת תגובה.

כאמור, הרשת החברתית ספגה מכה קשה בשל פעולות העובדת, ששיתפה אלפי מסמכים של החברה המראים כי היא ידעה כיצד השירותים שלה עלולים לגרום נזק, כולל החמרה של בעיות דימוי גוף בקרב נערות מתבגרות המשתמשות באינסטגרם.

פייסבוק התקשתה מאז להכיל את הנפילה, כאשר המחוקקים, הרגולטורים והציבור אמרו שהחברה צריכה לתת דין וחשבון על הגילויים. בשל זאת, החברה עצרה את הפיתוח של שירות אינסטגרם לילדים מגיל 13 ומטה.