הדור החדש של קונסולת הסוויץ' של נינטנדו הגיע לישראל, כאשר הוא מצויד במסך OLED גדול וצבעוני יותר בגודל 7 אינץ', בעל צבעים חיים וניגודיות גבוהה. הסוויץ' החדש לא יחדש לכם שום דבר במידה ואתם נוהגים לשחק במצב נייח, אך עבור אלו שמשחקים במצב נייד מדובר בשינוי בחווית המשחק, שכן הקונסולה כוללת פיצ'רים ושדרוגים חדשים שמשנים את חוויית השימוש במצב הזה.

לצד הדגם החדש, הושק גם המשחק Metroid Dread, הכותר החדש בסאגת מטרויד, שעוקב אחר ציידת הראשים האינטר-גלקטית Samus Aran, כאשר היא מגיעה לכוכב חדש על מנת לחקור את הסיפור המסתורי והמותח הבא בסדרה. בנוסף, מארז דמויות אמיבו (amiibo) חדשות של סאמוס אראן ורובוט ה-E.M.M.I. יושק ב-5 לנובמבר.

קונסולת Nintendo Switch (דגם OLED) זמינה לרכישה בשני צבעים: צבע לבן, המגיע עם בקרי ג'וי-קון לבנים וקונסולה שחורה עם עמדת עגינה לבנה, בצבעי אדום נאון/כחול נאון, המגיעים עם בקרי ג'וי-קון בצבעי כחול-אדום, קונסולה שחורה ועמדת עגינה שחורה. כל בקרי הג'וי-קון הקיימים עבור Nintendo Switch תואמים לדגם החדש. בנוסף, Nintendo Switch (דגם (OLED תומך בכל ספריית משחקי Nintendo Switch הקיימת.

מחיר מומלץ לצרכן עבור הקונסולה: 1,799 ש"ח
מחיר מומלץ עבור המשחק: 249 ש"ח