סביר להניח שמצאתם את עצמכם מתעצבנים או משועשעים לא פעם מכך שהקול של Waze שיבש את שם הרחוב אליו הגעתם. כעת, פלטפורמת הניווט הישראלית משיקה קמפיין קהילתי חדש לשיפור ועדכון הגיית שמות הרחובות בעברית. הקמפיין החדש הוא חלק מעבודת הפיתוח של פעולת הטקסט לדיבור של מהנדסי החברה, שמטרתו להפוך את קולה של 'רחלי' לשוטף ומובן יותר עבור משתמשי האפליקציה בעברית.

החל מהיום (ראשון) משתמשי ווייז יוכלו לדווח על הגייה שגויה של שמות רחובות ומסלולים באמצעות טופס מיוחד, שיועבר אל מהנדסי ומפתחי החברה. "קהילת המשתמשים היא חלק בלתי נפרד מ-Waze" אמר גיא ברקוביץ', מנכ"ל Waze ישראל, "בזכות עזרתה של הקהילה כל משוב יכול להשפיע על מיליוני נהגים בישראל. אנחנו ב-Waze קשובים לקהילה, שהם בסיס הפעילות שלנו, ופועלים כל הזמן לשדרג את חווית השימוש באפליקציה".

כאמור, מאז 2020, Waze תיקנה יותר מ -330 בקשות פתוחות לקול "רחלי", וכעת מקווים בחברה שפניות הגולשים יסייעו בשיפור חוויית הניווט. בנוסף, האפליקציה מתעדכנת ומוסיפה פיצ'רים שימושיים באופן קבוע, עדכון פיתוח הטקסט לדיבור הוא שיפור נוסף שנועד לשפר את חווי השימוש בישראל והוא מצטרף לתוספות שנעשו לאחרונה; אפשרות לתשלומי תדלוק בשיתוף עם סונול והקמת תחנות הקארפול באזור התעשייה ברעננה.