פיצ'ר חדש: אינסטגרם מתכננת להוסיף מודל מנויים בתשלום, בדומה לפטריאון ואונליפנס, במטרה לאפשר ליוצרי התוכן בפלטפורמה להרוויח כסף על ידי יצירת "מועדון מעריצים" סגור. האפשרות החדשה, ששמה Subscriptions, נוספה בגרסה האמריקאית של אינסטגרם, ועלות ההרשמה עומד על 0.99 עד 4.99 דולרים בחודשים.

האפשרות החדשה - יצירת מועדון חברים - צפויה להגיע בתור תשלום חודשי, לאחר שעד כה אינסטגרם איפשרה רק קנייה של "תגים" לתמיכה ביוצרים בזמן שידורים חיים. כאמור, על פי הפרסום באתר TechCrunch, משתמשים שיבחרו לרכוש מנוי - יצטרפו למועדון מעריצים של אותו המשתמש. לאחר שיעשו זאת, הם יקבלו תג מיוחד שיסמן אותם כחברי המועדון, והם צפויים לקבל גישה בלעדית לשידורים חיים, ולסטורי חדשים שיהיו מיועדים רק להם.

כמו כן, בתמונות שפרסם לאחרונה הבלוגר וחוקר האפליקציות אלסנדרו פאלוצי, לאחר הרישום כמנויים, תקבלו תג חבר מיוחד, אשר יופיע ליד שם המשתמש שלכם בכל פעם שתשלחו הודעה פרטית ליוצר, או תגיבו לפוסטים שלו.

מנכ"ל אינסטגרם, אדם מוסרי, אישר מוקדם יותר השנה כי החברה בוחנת את השירות. המודל צפוי להיות דומה ל-Twitter Blue, המאפשר למשתמשים לקבל גישה לציוצים בלעדיים ולתוכן אחר.