מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה ממשיכה במאמציה למנוע חשיפה למאגרי המידע שנפרצו בפריצה של קבוצת "BlackShadows", ובמסגרת פעילות המחלקה הוסר אתמול (רביעי) מהרשת אתר האינטרנט של הקבוצה, שבו ניתן היה להוריד מאגרי מידע המשויכים לאתר "אטרף" ומאגרי מידע נוספים שהתארחו על שרתיה של חברת CyberServe.

הסרת האתר התאפשרה לאחר פניות משפטיות של מחלקת הסייבר בפרקליטות לחברות שאצלן התארח אתר האינטרנט, וכן פניות לגורמים המופקדים של רישום הדומיין של אתר האינטרנט של הקבוצה. מדובר בצמצום משמעותי נוסף של אפשרות החשיפה לתכנים האישיים שנפרצו ופורסמו על-ידי קבוצת הפצחנים BlackShadows, וזאת לצד מהלכים רבים נוספים שננקטו על-ידי הפרקליטות במהלך 10 הימים האחרונים, ובהם: פנייה להסרת ערוצי הטלגרם של קבוצת הפצחנים, הוצאת צו שהורה לספקיות הגישה לאינטרנט לחסום גישה אל אתר האינטרנט של קבוצת הפצחנים, פניות למנוע החיפוש של גוגל על מנת לחסום את אתר האינטרנט של הקבוצה בתוצאות החיפוש ועוד.

עם זאת, מנהל מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, ד"ר חיים ויסמונסקי, ציין כי המהלכים לחסימה ולצמצום חשיפה אל התכנים יימשך, מכיוון שניתן להעריך שייעשו ניסיונות חוזרים ונשנים להעלות שוב את התכנים. כמו כן, חוזרים בפרקליטות ומציינים שהורדת התכנים האישיים או הפצתם היא בגדר עבירה פלילית.

בתוך בתוך כך, קבוצת ההאקרים Moses Staff פרסמה איום בחשבון הטלגרם שלה.  "אנחנו נעקוב אחריכם, איפה שאתם לא חושבים. זה רק ההתחלה. יש לנו חדשות מיוחדות עבורכם תוך 48 שעות. המתינו להפתעות שלנו", כתבו.

עד כה החברה פרצה למספר חברות ישראליות והדליפה פרטים של ישראלים רבים לצד מידע עסקי. בנוסף, בחודש שעבר פרסמה תמונות של שר הביטחון בני גנץ ופרטים אישיים של חיילים.