בשנים האחרונות דווח לא פעם כי אפל עובדת על מגוון מוצרים חדשים, מקטגוריות וסוגים שונים - בהם כאלו שלא בהכרח ציפינו שהחברה תביע בהם התעניינות. כעת, היא מנסה לעשות צעד אחד נוסף בתחום התחבורה - כך עולה מפטנטים שהחברה רשמה ופורסמו בסוף השבוע. מהתרשימים עולה כי מדובר בסוג של מל"ט, הניתן לשליטה באמצעות שלט אלחוטי. המוצר השני אשר מופיע בתרשימים הוא סוג של רחפן המופעל באמצעות האייפון, או קונסולה של נינטנדו. 

אפל הגישה את הפטנטים הללו בסינגפור, במטרה "לשמור על הפרויקטים בסוד", ומאז הספיקה להגיש את הפטנטים למשרד הפטנטים והסימנים המסחריים בארצות הברית. למעשה, המסמכים הראשונים הוגשו כבר לפני כשנה וחצי, אך הגיעו לארצות הברית רק בחודשים פברואר ואפריל. על פי הדיווח ב-Patently Apple, הם אושרו באופן רשמי לחברה רק ב-11 בנובמבר השנה.

פטנט נוסף של החברה, שאושר בחודש מאי האחרון, מתאר טכנולוגיה חדשה למכשירי האייפון, שאולי לא תגיע לשווקים. מדובר ביכולת להציד תמונה תלת מימדים בסמארטפון, ללא צורך באביזרים שונים דוגמת משקפות ואוזניות של מציאות מדומה ומציאות רבודה. 

חשוב להדגיש כי למרות שאפל הגישה פטנטים בנושא, עדיין לא ברור האם היא אכן מתכננת לפתח את המוצרים והפיצ'רים הללו. עם זאת, לא פעם אפל אכן הפכה את הפטנטים הללו - למוצר מוגמר, דוגמה בולטת לכך היא השעון החכם. הפטנט הראשון בנושא הוגש ב-2009, וסימן את ראשית העניין של החברה במוצרים לבישים. לאורך השנים העיצוב השתנה, כאשר ב-2014 אפל הגישה בקשה לעיצוב פני השעון הראשון בצורה הריבוע המוכרת לנו כיום.