הכרזה דרמטית: אילון מאסק הכריז במהלך הלילה (בין שני לשלישי) כי דגם הרכב Plaid 3 של חברת טסלה הנמצאת בבעלותו יהיה זמין בסין כבר בחודש מרץ. הדבר הוביל לזינוק במניית החברה וגם בשוויו הכללי של מאסק עצמו. כעת, הונו עומד על למעלה מ-300 מיליארד דולרים, וזו הפעם השנייה בה הוא עובר את הרף המדובר.

הפעם הקודמת בה הונו זינק לסכום כזה היתה כאשר חברת הרץ, ענקית רכבי ההשכרה, הכריזה על הזמנה ענית של טסלה - שגרמה לשווי השוק של החברה לעבור את רף טריליון הדולרים. 

תקלה טכנית נעלה מאות נהגי טסלה מחוץ לרכבם

כאמור, המשלוחים של הדגם המדובר החלו ביוני האחרון, כאשר הוגבלו לארצות הברית וקנדה בלבד. הציוץ של מאסק זו הפעם הראשונה בה הוא מתייחס להרחבת משלוחי הרכבים לסין, השוק החשוב ביותר של החברה כעת, זאת הודות לעלייה בפעילות המפעל הנמצא בשנגחאי. עם זאת, ה-Plaid 3 מיוצרת אך ורק במפעל בארצות הברית, ולא במפעל הסיני. 

זו אינה הפעם הראשונה בה ציוץ של מאסק משפיע בצורה כזו על השווי של החברה, לאחר שבתחילת החודש פרסם סקר בו שאל את הגולשים האם למכור כ-10 אחוזים ממניות טסלה הנמצאות בעלותו. 57.9% מעוקביו הצביעו בעד המהלך, כאשר בסקר נרשמו למעלה מ-3.5 מיליארד הצבעות. מאסק אמר לאחר מכן: "הייתי מוכן לקבל את כל אחת מהתוצאות".