ההודעה הדרמטית שאפל פרסמה בשבוע שעבר, לפיה תאפשר ללקוחותיה לרכוש חלקי חילוף מקוריים למכשירים - במטרה לתקן את המכשיר בעצמם, זאת בניגוד למדיניותה עד כה, עוררה סערה רבה בקרב מעריצי החברה. ההכרזה של אפל גרמה בוודאי לצרכנים הרבים ברחבי העולם, שאינם נמנים עם לקוחותיה של אפל, לתהות - מתי הדבר יקרה אצל חברות נוספות. 

כעת, ייתכן שהצעד מתחיל להתקרב, והראשונה לבצע אותו תהיה ככל הנראה שיאומי. ציוץ שפורסם בחשבון הטוויטר הרשמי של שיאומי בהודו רמז כי ייתכן והחברה עובדת על שירות כזה. "אכפת לנו, תמיד עמדתם במרכז, והחוויה שלכם חשובה לכם. תמיד השתדלנו לשים אתכם במרכז. וכעת, אנחנו משפרים זאת - רק בשבילכם. תמשיכו לעקוב", נכתב בין היתר בחשבון של החברה, לצד תמונה שצורפה לציוץ.

חשוב להדגיש כי הציוץ לא מכריז במפורש על השקת שירות תיקונים עצמי שכזה. עם זאת, ההדגשה של המילה "You" בציוצים, לצד הכיתוב "שירותים פשוטים" על התמונה המצורפת לציוץ המדובר מרמזים על תוכנית אפשרית כזו. בנוסף, אפל היוותה לא פעם מקור השראה לשיאומי, כך שהשקת שירות דומה לתיקונים - הוא צעד הגיוני למדי עבור הענקית הסינית. בכל מקרה, הציוץ המדובר נכתב בחשבון של שיאומי בהודו - כך שייתכן מאוד שבמידה ואכן יוצא שירות כזה - הוא יהיה זמין תחילה שם . 

אם הדבר אכן ייצא לפועל, שיאומי תהיה יצרנית מכשירי האנדרואיד הראשונה שעושה זאת. כעת, ניתן רק לקוות כי חברות נוספות יילכו בעקבות אפל, שכן האפשרות לאפשר ללקוחות לבצע בעצמם תיקונים פשוטים במכשירים היא חשובה מאוד והכרחית למדי כיום.