אפליקציית אפל מיוזיק חשפה היום (רביעי) את השירים הפופולרים ביותר במהלך שנת 2021 במצעד 100 השירים המובילים שלה. לראשונה נכלל ברשימת "100 המובילים" גם מצעד הכושר - מצעד השירים המושמעים ביותר באפל מיוזיק באימוני כושר. 

בנוסף, פורסמה הרשימת 100 השירים הכי "משוזמים" (כאלה שנדרשה אפליקציית Shazam לזהות), ואת 100 השירים שהמילים שלהם היו אלה שהופיעו הכי הרבה בחיפוש. 

כמו כן, פורסמה רשימת השירים המושמעים ביותר בישראל, בהם שירים של מבצעים ישראלים. בהשוואה לשנה שעברה, חל גידול בהאזנה ליוצרים מקומיים. הזמר עומר אדם נהנה משנה מוצלחת במיוחד, כאשר 12 מהשירים שלו נכללו ברשימת 100 השירים, ומדובר בנתון הכי גבוהה לאומן יחיד. הזמר עדן חסון מככב עם לא פחות מעשרה שירים, ובהם הלהיט "שקיעות אדומות" שהוכתר לשיר המושמע בישראל. כמה אמנים שהתקדמו אל מרכז הבמה בשנה זו היו: אושר כהן, עם שישה שירים, גל אדם ונועה ארז שגם הם נהנו משנת יצירה מוצלחת במיוחד.

מה היו השירים הפופולרים ביותר ביוטיוב? לחצו כאן 

עשרת השירים המושמעים ביותר בישראל לשנת 2021 היו:

  1. שקיעות אדומות - עדן חסון
  2. פסקול חיי - עומר אדם
  3. בית משוגעים - רן דנקר
  4. רסיסים - רביב כנר
  5. גדל לי קצת זקן - עדן חסון
  6. ברחובות של תל אביב - עדן בן זקן
  7. רוצה שלום - רביב כנר
  8. אפס מאמץ - סטטיק ובן אל עם נטע
  9. חיים מאושרים - עדן בן זקן ונתן גושן
  10. פרצופים - עומר אדם
     

עשרת השירים שהמשתמשים נכנסו להציץ במילים שלהם בישראל היו:

1. Good 4U - Olivia Rodrigo   

2. Drivers License - Olivia Rodrigo

3. אפס מאמץ - סטטיק&בן אל ונטע

4. בית משוגעים- רן דנקר    

5. שקיעות אדומות- עדן חסון

6. רסיסים - רביב כנר         

7. טרילילי טרללה- נועה קירל & אילן פלד     

8. רוצה שלום - רביב כנר

9. מועבט - עדן בן זקן & איתי גאלו

10. MONTERO (Call Me By Your Name)  Lil Nas X

בנוסף, גם "ספוטיפיי" חשפה רשימת השירים הנפוצים ביותר בקרב משתמשיה: ברמה הגלובלית, נרשמו למעלה מ-9.1 מיליארד השמעות השנה, כאשר Bad Bunny הוא האמן המושמע ביותר. למקום השני הגיעה טיילור סוויפט. להקת הבנים הקוריאנית BTS בנמצאת מקום השלישי, Drake במקום הרביעי וג׳סטין ביבר במקום החמישי.   

שירי השנה: השיר המושמע ביותר בשנת 2021 היה ״drivers license״ של אוליביה רודריגו עם יותר מ-1.1 מיליארד השמעות. במקום השני נמצא MONTERO (Call Me By Your Name) של Lil Nas X. אחריו STAY (with Justin Bieber) של The Kid LAROI, ובמקום הרביעי והחמישי ״good 4 u״ של אוליביה רודריגו ו-״Levitating (feat. DaBaby)״ של דואה ליפה, בהתאמה. 

אלבומי השנה המושמעים ביותר: SOUR של אוליביה רודריגו, אחריו Future Nostalgia של דואה ליפה. במקום השלישי נמצא אלבום Justice של ג׳סטין ביבר

בישראל, הזמר הכי מושמע ב-2021, באמצעות "ספוטיפיי", הוא עומר אדם, שהחזיק בתואר זה גם בשנה שעברה. במקום השני עדן חסון, אחריו אייל גולן, רביד פלוטניק וג׳סטין ביבר. הזמרת הכי מושמעת השנה היא עדן בן זקן, אחריה, נועה קירל במקום השני, בילי אייליש במקום השלישי, אריאנה גרנדה במקום הרביעי וטיילור סוויפט במקום החמישי.   

השיר המושמע ביותר בבקרב משתמשי היישומון בישראל הוא הלהיט ״בית משוגעים״ של רן דנקר. אחריו, במקום השני ״שקיעות אדומות״ של עדן חסון. למקום השלישי בישראל הגיע שיר נוסף של עדן חסון - ״גדל לי קצת זקן״, ובמקומות הרביעי והחמישי ״רסיסים״ ו-״רוצה שלום״ (בהתאמה), שניהם של רביב כנר. 

האלבום המואזן ביותר בישראל היה ״SOUR״ של אוליביה רודריגו, בדומה לדירוג הבינלאומי. גם המקום השני בישראל ובעולם זהה, ומדובר בלא אחר מ-״Future Nostalgia״ של דואה ליפה.