גוגל הכריזה על השקת שירות התשלומים Google Pay בישראל. במסגרת השירות, בעלי מכשירי אנדרואיד מדגמים שונים, יוכלו לשלם באמצעותם בכל מקום המקבל תשלומים ללא מגע. תשלום באמצעות Google Pay זמין כעת בישראל עבור כרטיסי אשראי שהונפקו על ידי הבנקים התומכים: פועלים, לאומי, דיסקונט, מזרחי טפחות, הבינלאומי הראשון ויהב ושל כל חברות כרטיסי האשראי: ישראכרט, Cal ומקס.

כאמור, המספר האמיתי של כרטיסי האשראי או החיוב שנוספו לעולם לא נשמרים במכשיר הנייד או מועברים לאף בית עסק. למעשה, בעסקאות שמתבצעות באמצעות Google Pay נעשה שימוש במספר כרטיס וירטואלי הנקרא אסימון, שהוא ספציפי למכשיר. האסימון משויך לקוד אבטחה דינמי שמשתנה עם כל עסקה. 

כמו כן, אם מכשיר הסמארטפון אבד או נגנב, משתמשים יכולים פשוט להשתמש בפונקציית "מצא את המכשיר שלי" כדי לנעול מיידית את המכשיר שלהם מכל מקום, לאבטח אותו בסיסמה חדשה, או אפילו למחוק אותו מהמידע האישי שלהם. אין צורך לבטל את הכרטיס עצמו, מכיוון שהנתונים שלו אינם מאוחסנים במכשיר.

איך מפעילים ומשתמשים ב-Google Pay: צריך פשוט להוריד את האפליקציה מחנות ה-Google Play ולהוסיף כרטיס אשראי של כל אחד מהבנקים וחברות האשראי התומכים באפליקציה. כדי לשלם בחנויות, יש לבטל את הנעילה של מסך הטלפון ולהניח אותו בסמוך למסוף, מבלי לפתוח את האפליקציה. 

ברק רגב, מנכ"ל Google ישראל, אמר כי "השקת Google Pay היא בשורה משמעותית לצרכנים הישראלים כאשר החל מהיום, רובם המוחלט יוכל ליהנות מרכישות בטוחות ומהירות בארץ ובעולם. הביקוש הגבוה לשירותי Google Pay הביא לכך  שכל המוסדות הפיננסיים הבולטים בארץ חברו אלינו בכדי להטמיע את השירות עבור לקוחותיהם״.