גוגל פרסמו הבוקר (רביעי) את רשימות סיכום השנה בחיפוש לשנת 2021, שחושפות את הנושאים והאנשים הכי טרדניים בשנה החולפת במגוון קטגוריות. בדומה לחיפושים החמים משנת 2020, גם השנה הקורונה השתלטה על הרשימה - כאשר "חיסון נגד נגיף קורונה" נמצא במקום הראשון, "תו ירוק" במקום השלישי; אפליקציית "זום" הגיעה למקום הרביעי, ואחריה ברשימה - "מתחמי הסינמה סיטי", שהוסבו למתחמי בדיקות, ו"פיקוד העורף" שהגיע למקום השישי.  

את רשימת האנשים המחופשים ביותר פותחת המדליסטית האולימפית לינוי אשרם, כאשר הדמות שסוגרת אותה היא המדליסט האולימפי ארטיום דולגופיאט. לצידם מופיעים במיקומים גבוהים ברשימה (שני, שלישי וחמישי) - גברים אשר הועלו כלפיהם האשמות בדבר ניצול מיני או התנהגות מינית לא נאותה - יהודה משי זהב, שי אביטל וחיים ולדר.

למקום הרביעי הגיעה תמר יהלומי, בת הזוג של שרית חדד. בהמשך הרשימה ניתן למצוא את ראש הממשלה נפתלי בנט (מקום שישי), שירה איסקוב (מקום שביעי), איציק סעידיאן (מקום שמיני) ועדן אלנה נציגתנו לאירוויזיון (מקום תשיעי).

עדן אלנה באירוויזיון (צילום: REUTERS/Piroschka van de Wouw)
עדן אלנה באירוויזיון (צילום: REUTERS/Piroschka van de Wouw)

בראש רשימת הטרגדיות נמצאת דיאנה רז, שנרצחה על-ידי בעלה בחודש פברואר. השנה נפרדנו מכמה דמויות משמעותיות מעולמות העסקים והחדשות, כאשר למקום השני הגיעה ג. יפית שהלכה לעולמה לפני שבוע. אחריה ברשימה: העיתונאי רוני דניאל ויזם הנדל"ן אלדד פרי. את העשירייה הפותחת סוגר צבי שיסל.

הקורונה כיכבה גם ברשימת השאלות הטרנדיות של השנה, עם שלושה אזכורים בעשירייה הפותחת. השאלה "איך מקבלים דרכון ירוק" הגיעה למקום השני, "איך מקבלים תוצאות בדיקת קורונה" למקום השישי ו"איך עושים בדיקה סירולוגית" למקום העשירי. עוד ברשימת השאלות החמות: "איך קונים ביטקוין" במקום השלישי ו"איך להרוויח כסף מהבית" במקום השמיני. 

את רשימת סדרות הטלוויזיה הטרנדיות מובילות השנה שתי דרמות פשע מקוריות: "בני אור" של yes (במקום הראשון) ו"בלקספייס" של רשת 13, בכיכובו של גורי אלפי (במקום השני). "משחקי הדיונון" של נטפליקס התברגה למקום השלישי, כאשר היא הסדרה הזרה היחידה שנכנסה לרשימה.

כאן 11 זכו לשלושה אזכורים ברשימה, עם הסדרות "חזרות", "המפקדת" ו"עלומים", שהגיעו למקומות השלישי, הרביעי והשמיני (בהתאמה). "להיות איתה", ו"השוטרים" של קשת הגיעו למקומות השישי והשביעי בהתאמה, "פגע וברח" של ליאור רז ואבי יששכרוף במקום התשיעי. את רשימת הסדרות חותמת "מלכת היופי של ירושלים" של yes במקום העשירי. 

''בני אור'', סדרת הדרמה-פשע החדשה של yes (צילום: צילום מסך)
''בני אור'', סדרת הדרמה-פשע החדשה של yes (צילום: צילום מסך)

קשת 12 ורשת 13 מתחרות ראש בראש ברשימה. הישרדות (מקום ראשון), האח הגדול (מקום שלישי), אקס פקטור (מקום רביעי), משחקי השף (מקום שישי) וזוג מנצח (מקום שביעי) של רשת, לעומת חתונה ממבט ראשון (מקום שני); הכוכב הבא (מקום חמישי); מאסטר שף (מקום שמיני); הזמר במסכה (מקום תשיעי) והקינוח המשולם (מקום עשירי) של קשת. 

הסרט "לשחרר את שולי" של שלישיית "מה קשור" נמצא בראש רשימת הסרטים הטרנדיים ביותר. "זרים מושלמים", סרט הבכורה של ליאור אשכנזי כבמאי, שיצא לאקרנים רק לאחרונה, במקום השמיני. יתר הרשימה מורכבת מסרטים זרים, בהם  "מהיר ועצבני 9" במקום השני; "האלמנה השחורה" במקום השלישי; "היורשת" בכיכובה של לילי קולינס במקום הרביעי ו"שומר טינה" במקום החמישי. 

בראש רשימת חיפושי המילים של שירים הטרנדיים ביותר מככב שיר הגאווה המרכזי של השנה, "טרילילי טרללה" של נועה קירל ואילן פלד. במקום השני, המנון הקורונה הלא רשמי, "קטן עלינו" ו"שקיעות אדומות" של עדן חסון במקום השלישי. 

  הרשימות המלאות 

החיפושים החמים:
1. חיסון נגד נגיף קורונה   
2. N12
3. תו ירוק 
4. זום
5. סינמה סיטי
6. פיקוד העורף
7. בני אור פרק 3 
8. הישרדות  
9. מכבי חיפה נגד הפועל חיפה   
10. NBA

האנשים הטרנדיים: 
1. לינוי אשרם 
2. יהודה משי זהב
 3. שי אביטל 
4. תמר יהלומי
5. חיים ולדר
6. נפתלי בנט 
7. שירה איסקוב
8. איציק סעידיאן
9. עדן אלנה
10. ארטיום דולגופיאט  

הטרגדיות:
1. דיאנה רז
2. ג. יפית  
3. רוני דניאל    
4. אלדד פרי
5. תמר עמר
6. בראל חדריה שמואלי  
7. אלון דהן
8. יובל סטוניס        
9. ארז ארג'ונה 
10. צבי שיסל           

שאלות "איך": 
1. להגיע מאשדוד לצריפין?                                  
2. מקבלים דרכון ירוק?
3. קונים ביטקוין? 
4. מצביעים לאח הגדול? 
5. סופרים שבועות היריון? 
6. מקבלים תוצאות בדיקת קורונה? 
7. מקיאים? 
8. להרוויח כסף מהבית? 
9. להוריד חום? 
10. עושים בדיקה סירולוגית? 

סדרות טלוויזיה:
1. בני אור
2. בלקספייס
3. משחקי הדיונון
4. חזרות
5. המפקדת
6. להיות איתה
7. השוטרים 
8. עלומים
9. פגע וברח
10. מלכת היופי של ירושלים

ריאליטי:
1. הישרדות
2. חתונה ממבט ראשון
3. האח הגדול
4. אקס פקטור
5. הכוכב הבא
6. משחקי השף
7. זוג מנצח 
8. מאסטר שף 
9. הזמר במסכה
10. הקינוח המושלם 

סרטים:
1.  לשחרר את שולי
2. מהיר ועצבני 9
3. האלמנה השחורה
4. היורשת
5. שומר טינה
6. ונום 2
7. יחידת המתאבדים
8. זרים מושלמים  
9. חולית
10. לוקה  

מילים לשירים: 
1. טרילילי טרללה 
2. קטן עלינו 
3. שקיעות אדומות  
4. אפס מאמץ 
5. פרח נתתי לנורית 
6. אמן על הילדים 
7. גדל לי קצת זקן 
8. רוצה שלום 
9. י"א 2 
10. בית משוגעים