לורה שפרד-צ'רצ'לי, בתו הבכורה של האסטרונאוט האמריקאי אלן שפרד, המריאה הערב (שבת) לחלל במסגרת שיגור נוסף של חברת בלו אוריג'ין. שפרד, היה האסטרונאוט האמריקאי הראשון שהגיע לחלל, והוא עשה זאת במסגרת משימת "מרקורי-רדסטון 3" במאי 1963. מספר שנים לאחר מכן אף זכה להגיע לירח, כמפקד משימת אפולו 11. כאמור, הטיל הרב-פעמי של בלו אוריג'ין, עליו שוגרה שפרד צ'רצ'לי, נקרא "New Shepard" - על שם אביה. 

זו הפעם הראשונה בה הקפסולה של בלו אוריג'ין ממריאה כאשר היא מלאה - ובתוכה שישה נוסעים, לאחר שעד כה בכל שיגור השתתפו ארבעה בלבד. לצד בתו של האסטרונאוט האמריקאי הראשון, טסו גם איש ההון סיכון ליין באס ובנו, קאמרון בס, המוכר כסטרימר באתר שידורי המשחקים טוויץ'. שני נוסעים נוספים בטיסה הם דילן טיילור, מנהל חברת חלל בשם Voyager Space, ואוון דיק, מהנדס ומשקיע הון סיכון. הנוסע השישי על הטיסה, שגם הוא בדומה לשפרד הוגדר כאורח כבוד שהוזמן על ידי החברה, הוא מייקל סטראהן עיתונאי ומגיש התוכנית "Good Morning America" ברשת ABC.

הקפסולה בה ישבו השישה שוגרה על גבי הטיל של בלו אוריג'ין, והגיעה לגובה של כ-106 ק"מ, לפני שהחלה בנחיתה הדרגתית לכדור הארץ. המסע כולו נמשך קצת יותר מעשר דקות, במהלכן הנוסעים חוו מספר דקות של ריחוף ללא כוח כבידה.