גוגל הודיעה לעובדיה הלא מחוסנים כי הם יישלחו לחופשה בתשלום, אח"כ לחופשה ללא תשלום, ובסופו של דבר יפוטרו, במידה ולא יתחסנו נגד קורונה, כך עולה ממסמכים פנימיים של החברה, שפורסמו היום (רביעי) ברשת CNBC. בתזכיר המדובר, שהופץ ע"י צמרת החברה, נאמר כי העובדים היו צריכים להצהיר עד ה-3 בדצמבר האם הם התחסנו ולהעביר תעודה המוכיחה זו, או להגיש בקשה לפטור רפואי או דתי.

בחברה הודיעו כי לאחר התאריך המדובר, הם יחלו ביצירת קשר עם עובדים שלא עידכנו את הפרטים המדוברים, אלו שלא התחסנו, או שבקשות הפטור שלהם לא אושרו. עוד נכתב במסמך כי עובדים שלא יעמדו בתקנות החברה בנושא חובת התחסנות, עד ה-18 בינואר, יוצאו ל"חופשה מנהלית בתשלום" למשך 30 ימים. לאחר מכן, הם יוצאו ל"חופשה אישית ללא תשלום" לתקופה של עד חצי שנה, ובסופו של דבר יפוטרו. 

בעוד שחלק מגדול מהחברות בתחום הטכנולוגיה ממשיכות לדחות את המועד בו יחזרו לעבודה מהמשרדים, ורבות מהן מתכוננות לעתיד גמיש יותר, בגוגל ידרשו מהעובדים להגיע בשלב מסוים במהלך 2022 למשרדים במשך שלושה ימים בשבוע. המסמך המדובר מראה את הסבלנות המוגבלת למדי שככל הנראה חשים בגוגל כלפי אלו שבחרו שלא להתחסן, למרות שהחיסונים זמינים מזה מספר חודשים. 

בגוגל סירבו להגיב לדיווח