חברת OPPO הכריזה על מכשיר הדגל המתקפל הראשון שלה - OPPO Find N - אשר נוצר לאחר ארבע שנות מחקר ופיתוח ושישה דורות של אבי טיפוס. גודל המסך של המכשיר כאשר הוא פתוח הוא 7.1 אינץ' וכאשר הוא סגור - הגודל עומד על 5.49 אינץ', דבר שיוצר חוויה מאוזנת ויחס של 8.4:9 כך שמשתמשים יוכלו לצפות בסרטונים, לקרוא או לשחק בלי להצטרך לסובב את המכשיר. במצב מקופל, היחס המוכר של 18:9 יספק חוויה מלאה של שימוש בטלפון חכם עם תצוגה שנוח להשתמש בה גם ביד אחת בלבד.

למעשה, המכשיר מתפקד באופן מלא גם כאשר הוא במצב מקופל וגם כאשר הוא במצב פתוח. עיצוב המכשיר והחומרים האיכותיים מהם עשוי מאפשרים לו לעמוד בחופשיות כאשר אינו מקופל, בכל זווית בין 50 ל-120 מעלות. הבנייה הזו, יחד עם מגוון התכונות המגיעות עם התוכנה של המכשיר, מאפשרת לו למקסם את השימוש בתצוגה המקופלת במצב FlexForm, ולהעניק ללקוחות את הגמישות הנדרשת על מנת להשתמש במכשיר במגוון רחב של תצורות.

המכשיר המתקפל של חברת OPPO (צילום: יח''צ)
המכשיר המתקפל של חברת OPPO (צילום: יח''צ)

בנוסף, ה-OPPO Find N מצויד במצלמת הדגל המשולשת, עם עדשה ראשית וחיישן 50MP Sony IMX 766, עדשה רחבה של 16MP ועדשת Telephoto 13MP, ומצלמת סלפי שזמינה במצב המתקפל והמצב הפתוח כאחד. עיצוב המכשיר הוא ארגונומי, ומציג קימורים משני צדדיו השומרים על מראה חלק.

כמו כן, המכשיר מצויד במעבד Qualcomm® Snapdragon™ 888, עם זיכרון RAM בנפח 16 ג'יגה, ואחסון בנפח 512GB, סוללה עוצמתית 4,500mAh עם טעינה סופר מהירה 33W SUPERVOOC Flash Charge וכמו כן טעינה אלחוטית, ומערכת סאונד בתמיכת Dolby Atmos כדי לספק סאונד חי ועשיר.

מחברת רונלייט, היבואנית הרשמית של OPPO בישראל, נמסר כי ה-OPPO Find N יגיע לישראל במהלך שנת 2022.

המכשיר המתקפל של חברת OPPO (צילום: יח''צ)
המכשיר המתקפל של חברת OPPO (צילום: יח''צ)

כמו כן, אמש הכריזו בחברה על משקפי AR (מציאות רבודה) – OPPO Air Glass. המשקפיים מצוידים בטכנולוגיה פורצת דרך, אותה פיתחה OPPO עצמה, Spark Micro Projector המשמש לתצוגת Micro-LED ותומך בארבע מחוות שונות – קול, מגע, תנועות ראש ותנועות ידיים – על מנת לספק למשתמשים חוויה קלה ונגישה.

עיצוב ה-OPPO Air Glass מינימליסטי וקל-משקל - בערך 30 גרם, מה שהופך את ה-OPPO Air Glass לאחד הדגמים הקלים ביותר בשוק, וניתן לענוד אותם ממש כמו זוג משקפיים רגילים. ניתן להפעיל את המשקפיים בקלות בעזרת האפליקציה המתלווה אליהם גם בטלפונים וגם בשעונים החכמים של OPPO, Smart Glass App.

משקפי OPPO Air Glass (צילום: יח''צ)
משקפי OPPO Air Glass (צילום: יח''צ)

עוד הכריזו על מעבד NPU חדש – MariSilicon X, הנבנה בטכנולוגיית 6nm ומשלב בין NPU מתקדם, ISP וארכיטקטורת זיכרון רב שכבתית על מנת לספק ביצועים נהדרים ועוצמתיים עם יעילות בלתי ניתן להשוואה, שמאפשרת Real-Time RAW processing המצלם סרטוני 4K בעת לילה בלייב.

ה-MariSilicon X 18 טריליון ביצועים לשניה (TOPS) – הרבה יותר כוח מהדרוש על מנת לתמוך באלגוריתמים שונים של בינה מלאכותית. יחד עם זאת. ה-DDR הייעודי בו מצויד המעבד מגיע עם רוחב פס נוסף של עד 8.5GB/s וארכיטקטורת הזיכרון הרב-שכבתית שלו ממזערת עיכובים ומפחיתה את צריכת החשמל הנגרמת ע"י מחזורי קריאה-כתיבה חוזרים ונשנים.