רמת הפופולריות של אוזניות ה-true wireless השונות עלתה באופן משמעותי בשנים האחרונות, כאשר יותר ויותר חברות הבינו שכדאי להן להקשיב לדרישות של הלקוחות, ולהיפרד מהחוטים. עם התגברות התחרות בין החברות השונות, די קל למצוא אוזניות כאלו במחיר של פחות מאלף שקל, שמספקות סאונד טוב, סינון רעשים והפעלה נוחה וקלה. אחד מדגמי האוזניות שיצאו לאחרונה לשוק הוא ה-Jabra Elite 7 Pro.

עיצוב: הג'אברה 7 פרו דומה מאוד לדגמים האחרים מבחינה חיצונית, אם כי הן מעט יותר קטנות מה-Elite 85t, והכיסוי קטן וקל יותר. הן נכנסות לאוזן ויושבות בצורה יציבה מאוד - לא רצתי איתן, אבל הן עברו מספר טיולים עם הכלבה ולא זזו מהאוזן. מבחינת האוזנייה עצמה, לא הרגשתי בצורך להחליף את הגומייה לגודל קטן/גדול יותר, אך אופן האיטום שלהן גרם לי לשמוע בהתחלה כל רעש קטן בסביבת הראש (כמו נגיעה קלה של השיער באוזנייה). עם זאת, מתרגלים לכך במהירות. 

שימוש: מבחינת התפעול השוטף של האוזניות הן דומות מאוד לדגמים האחרים של החברה, כאשר הכפתורים הפיזיים מאפשרים ביצוע של מגוון פונקציות, במחווה של לחיצה בודדת, כפולה או משולשת. אפליקציית +Sound של החברה מאפשרת לקבוע ולהתאים באופן אישי כל אחת מהמחוות השונות של האוזניות. בנוסף, היא מאפשרת גם בחירה של עוצמת סינון הרעשים מתוך חמש דרגות אפשריות, והתאמה אישית של פרופיל ההאזנה של המשתמש. ההפעלה הראשונית של האפליקציה כוללת הסברים שונים, ומלווה את המשתמשים בדרך להתאמה מלאה הן של אטמי הסיליקון והן של אפשרויות סינון הרעשים.

סאונד: ה-Elite 7 Pro מספקות למשתמשים חוויית שמע טובה עם צליל מלא וברור, עם דגש בעיקר על צלילי הביניים. האוזניות כוללות מנגנון סינון רעשים ANC, המשלב בכל אוזנייה זוג מיקרופונים וחיישן הולכת עצם שמסוגל לזהות את הוויברציות הנגרמות מהדיבור. עם זאת, הוא לא משתווה ל-85t, ולא התמודד בצורה טובה במיוחד בסביבה לא רועשת מיוחד, כמו רחוב או משרד. האטימה הפסיבית שלהם טובה מספיק בשביל לספק סינון רעשים בסיסי. מבחינת איכות השיחה - הן מתמודדות די טוב עם רעשים, אם כי היו מקרים בהם בעת קיום שיחה בסביבה רועשת, כמו אוטובוס, רעשי הרקע נכנסו לשיחה ושני הצדדים לא הצליחו להבין אחד את השני. 

סוללה: האוזניות ניתנות לטעינה בעזרת כבל usb-c, כאשר החיבור שלו נמצא בחלקו הקדמי של הכיסוי, לצד הנורה שמציגה את מצב הסוללה של הנרתיק והאוזניות. בנוסף, הן ניתנות לטעינה אלחוטית בתקן Qi. בחברה מציינים כי הסוללה באוזניות מספיקה לעד תשע שעות שימוש בטעינה בודדת, ובסך הכל 35 שעות האזנה עם נרתיק הטעינה - כאשר ה-ANC פעיל, ועד 42 שעות ללא ANC. בנוסף, טעינה של חמש דקות מספיקה לעד שעה של שימוש. לאורך השימוש באוזניות, הצלחתי להגיע לפרקי הזמן שהחברה התחייבה ואף טיפה יותר מהם.

מחיר: 699 ש"ח