אני נוטה להיות בררנית למדי בכל הנוגע לנעליים בכלל, ולנעלי ספורט בפרט, כך שנעלי הריצה החדשות של אנדר ארמור, UA HOVR Mega 2 Clone, סיקרנו אותי למדי - ולא רק בגלל המראה שלהן. הנעליים כוללות סוליה מרופדת ועקב רחב בגובה 32 מ"מ, שנותנים תחושה רכה ונעימה בעת הנעילה. ניסיתי אותן במהלך מספר אימוני כושר, ובמהלך כמה ימים בהם הייתי על הרגליים במשך זמן רב, והאמת היא - שנהניתי, ובשום שלב לא סבלת מכאבים ברגליים. 

הן נוחות מאוד והעיצוב שלהן שומר על כף הרגל ממוקדת ומונע שפשופים במהלך השימוש. ה-UA HOVR Mega 2 Clone כוללות כוללת מעיין צווארון עם חומר סרוג ומרופד סביב עצם הקרסול, עיצוב דמוי גרם המקל על הלבישה ומגן מפני גירויים.  חלקה העליון של הנעל נבנה במיוחד כדי לענות על הצורך האנטומי של המשתמש, ע"י שימוש בבד רך ומתוח אשר מתאים את עצמו בדיוק למידות כף הרגל. כאמור, המבנה הארוג של חלקה העליון של הנעל מתחזק ונעשה עבה יותר בעת הפעלת כוח, והשכבה הפנימית של הבד עשויה מחומר גמיש, המעניק לכף הרגל תחושה של כפפה המותאמת לה. 

בנוסף, הנעליים מתחברות לאפליקציית MapMyRun של החברה, בה ניתן לקבל בזמן אמת טיפים לאימון, המבוססים על הקצב והפעילות שאתם מבצעים. חיישן המוטבע בעקב מנתח ושומר את המדדים, ומחשב עבוד המשתמשים כיצד הם יכולים לשפר את הביצועים - על בסיס הנתונים שלהם. החיבור של הנעל לאפליקציה מהיר וקליל, והתפעול שלה פשוט למדי. היא מציעה ממשק נגיש ומספר רב של פעילויות - מטיול עם הכלב, עד טיולים שונים בטבע ומגוון מכשירי כושר.

הנעליים יימכרו בחנויות Under Armour בנוף הגליל, חיפה, תל אביב ובאר שבע, באתר GET-PRO ובחנויות הנבחרות.

מחיר: 649 ש"ח