מכה נוספת לגוגל: החברה דיווחה כי הגרסה הבאה של דפדפן כרום צפויה לעורר בעיה משמעותית עבור שני מיליארד המשתמשים. הבעיה החדשה נוגעת במספרי הגרסה הנוכחית של הכרום, אשר באופן רשמי עומד כעת על 96 - וגרסת המפתחים עומדת על 99. כאשר Chrome יגיע לגרסה ה-100 שלו, אתרים "יישברו" ופשוט לא ייטענו בו. 

הסיבה לכך היא שאתרים רבים בודקים את גרסת הדפדפן המבקרת באתר, כאשר תוכנות לעיצוב אתרים בודקות רק את שתי הספרות הראשונות - כך שכרום 100 ייקרא כ-"10" - וייחסם. הסיבה לבדיקה היא מניעה (מטעמי אבטחה) של ביקור באתר בעזרת גרסאות ישנות יותר שאינן נתמכות על ידי Chrome, כאשר גרסה 40 ומעלה היא נקודת ניתוק נפוצה.

גולשים בגוגל כרום בנייד? תמחקו אותו מיד מהמכשיר | זו הסיבה

כאמור, בגוגל בודקים כעת אפשרות לשינוי אופן הצגת מספרי הגרסאות, כך שהספרות 99 יינעלו כשתי הספרות הראשונות. עם זאת, הפריצה המדוברת היא פתרון מבולגן למדי, ועדיין נערכות בדיקות כדי לבדוק את ייעילותה. המשמעות היא, שבמידה ולא יימצא פתרון - המשתמשים צריכים להתכונן להפרעה - או למצוא דפדפן אחר עד שהבעיה תיפתר. 

בהתבסס על קצב הגרסאות הנוכחי של גוגל, משתמשים Chrome Canary צפויים להתמודד עם ההפרעה כבר בחודש הבא, והמיליארדים המשתמשים בגרסה היציבה של הדפדפן, ייהנו משלושה עד שישה חודשים של גלישה תקינה.