רשת iStore הוסמכה כמעבדה רשמית לתיקון מוצרי אפל בישראל והופכת לשחקן השלישי בשוק המעבדות הרשמיות. הרשת הוסמכה כמעבדה רשמית ותהווה מקור שירות לכלל לקוחות אפל בישראל ובחו״ל, ללא קשר למקום בו רכשו את המוצר, וזאת בניגוד למשווקות מתחרות אשר נותנות שירות בסניפים שלה - רק ללקוחותיהן ולמכשירים שנרכשו בחו"ל.

לדברי iStore, טכנאי הרשת יטפלו בכלל לקוחות אפל, לא משנה היכן רכשו את המכשירים שלהם. לטענתם, מהלך זה יגדיל משמעותית את איכות השירות שיקבלו לקוחות אפל הרבים בישראל. ב-iStore מדגישים שכמעבדה רשמית יינתן שירות למוצרי אפל בעלי אחריות בינלאומית שנרכשו בכל מקום בעולם ובכפוף לתנאי השירות האזוריים של אפל.

עוד נמסר מ-iStore כי היא תעשה שימוש בחלקים מקוריים בכל תיקון, וכי במקרים של תקלות משמעותיות יוחלפו מכשירים תקולים בחדשים, בהתאם למדיניות של מעבדות אפל בעולם.

המעבדה הרשמית תוקם ראשית בסניף דיזנגוף 149 שבתל אביב, ובחודשים הקרובים iStore תרחיב את שירותי המעבדה הרשמית גם ליתר הסניפים על מנת להציע זמני תיקון מהירים ונקודות שירות נגישות לקהל הישראלי. הרשת, שידועה בשירות המהיר והמקצועי שלה כבר מיום הקמתה, תוסיף כעת את היתרונות העצומים של הפיכתה למעבדה רשמית על גבי יתרונותיה הבולטים כיום - ביניהם מחירים הוגנים, שקיפות מלאה מול הלקוח, מתן פתרונות יצירתיים לכל תקלה, אחריות וזמני תיקון מובילי שוק.

חנות istore ברחוב דינזגוף בתל אביב (צילום: ערן תורג'מן)
חנות istore ברחוב דינזגוף בתל אביב (צילום: ערן תורג'מן)

רשת iStore הוקמה בשנת 2006 ועסקה בייבוא מקביל של מוצרי אפל. הרשת היוותה שחקנית בולטת בשוק של אפל בישראל תוך שהיא מעניקה ערך מוסף לצרכנים פרטיים ועסקיים מזה 10 שנים. ב-2016 פנתה חברת אפל ל-iStore והציעה לה להצטרף לעסקי החברה כמשווקת רשמית על מנת לחזק את מעמד המותג בישראל ולהוות אלטרנטיבה למשווק הקיים וכך הרשת הפכה למשווקת רשמית של מוצרי אפל בישראל.

חיים זגורי, בעלי iStore, אמר בעקבות קבלת ההכרה, כי ”מזה כ-15 שנים נתנו מענה מקצועי ומוביל שוק לכלל מכשירי אפל בישראל במעבדת השירות של iStore. התחלנו כמעבדה בודדת בסניף הראשון שלנו בדיזנגוף ומאז התרחבנו לארבעה סניפים אשר כל אחד מהם העניק שירות תיקונים לכלל לקוחות אפל. הסמכת מעבדת השירות שלנו למעבדה רשמית של אפל בישראל הינה אבן דרך עבורנו במלוא מובן המילה מאחר והיא מאפשרת ללקוחותינו ליהנות משירות התיקונים הטוב ביותר הכולל טכנאים שהוסמכו ע״י אפל אשר משתמשים ברכיבים מקוריים שמגיעים ישירות מ-אפל, ועוד. יתרה מכך, אנו משקיעים משאבים ומאמצים רבים לבידול ושדרוג חווית שירות הלקוחות על מנת להמשיך ולהציע חווית שירות שלא קיימת בשום מקום אחר".

הרשת כוללת חמישה סניפים פיזיים: סניף הדגל בדיזנגוף 149; קניון הנגב באר שבע; קניון רננים רעננה; קניון קרית אונו ובאביב 2022 יפתח הסניף החדש ברוטשילד תל אביב. סניף האונליין של הרשת מהווה חנות דיגיטלית לכל מוצרי אפל, אביזרים נלווים ועוד.

במהלך 2022 מתוכננת התרחבות נוספת של הרשת בפתיחתם של סניפים נוספים במיקומי פרימיום נוספים ברחבי הארץ.