אופטימום - הדור החדש של סוללת אלקליין מבית דורסל - מעניק למכשירים תוחלת חיים ארוכה יותר או הספק רב יותר, בהתאם לצורך.
מכשירים המופעלים באמצעות סוללה הם חלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו, שרק הולך וגדל. המכשירים מתחלקים לשתי קבוצות עיקריות: מכשירים המנצלים את תוספת האנרגיה ליתרון בהספק (כמו צעצועים ממונעים), ומכשירים שמתרגמים את תוספת האנרגיה ליתרון בתוחלת החיים (כמו בקרי משחק מסוימים). כך צרכנים יכולים לחוות את מלוא הפוטנציאל של המכשירים כשהם פועלים במיטבם.

סוללת דורסל אופטימום מנסה לענות על דרישות האנרגיה הללו בעזרת הטכנולוגיה החדשה שלה, המעניקה למכשיר תוחלת חיים ארוכה יותר או הספק רב יותר, בהתאם לסוג המכשיר שבו נעשה שימוש בסוללה. דורסל אופטימום מביאה סוג חדש של טכנולוגיה לסוללות אלקליין AA/AAA. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לסוללה להתאים את עצמה לצורך של המכשיר, בין אם מדובר במכשירים הדורשים ביצועים עוצמתיים יותר או זמן שימוש רב יותר.

דורסל הנדסה מחדשת את טכנולוגיית ה־cathode שלה (האלקטרודה שממנה יוצא זרם חשמלי), והוסיפה רכיב ספציפי חדש המבוסס על 14 פטנטים, אשר נותן "בוסטר" משמעותי. התוצאה היא הסוללה בעלת צפיפות האנרגיה הגבוהה ביותר מבין סוללות האלקליין של דורסל, המספקת יותר חיים או יותר הספק בהתאם לסוג המכשיר. אחד המכשירים שהיה קל מאוד לבצע בו את הבדיקה היה צעצוע לחתול, שצורך שתי בטריות AAA ושסיפק כשש שעות עבודה רצופות. בסוללות החדשות המכשיר פעל יותר מ־12 שעות ללא בעיה או אובדן כוח. הסוללות גם מגיעות באריזה חדשה, שהופכת לתיבת איסוף לסוללות משומשות ובכך עושה סדר ב"אוסף" הסוללות הנמצא בכל בית.