מרבית המשתמשים חברים ביותר מדי קבוצות וואטסאפ במקביל - כאשר לא מעט מהן חופרות. וכן, אני מדברת פה לא רק על הקבוצות של הגן, בית הספר או האוניברסיטה. בקטגוריה הזו אפשר להכניס גם קבוצות של עבודה, חברים, משפחה או ניסיונות (מוצלחים או כושלים) לארגן דברים מסוימים.

כידוע, בקבוצות ניתן לתייג אחד את השני, כדי לוודא שאדם מסוים לא יפספס את ההודעה, או לחלופין - להשיב באופן נקודתי להודעה מסוימת, גם אם מאז נשלחו עוד הודעות רבות בקבוצה. למרות שהאפשרויות הללו אינן כל כך חדשות באפליקציה, עדיין לא ניתן לראות בהתראה מתי מדובר בתיוג ומתי בתשובה להודעה מסוימת. 

הדבר צפוי להשתנות בעדכון הבא של וואטסאפ, כך עולה מפרסום בבלוג WabetaInfo. מדובר בשינוי בהתראות של האפליקציה, שצפוי להפוך זמין בקרוב לכלל המשתמשים, במסגרתו ניתן יהיה לראות בהתראה שמופיעה במכשיר מתי מדובר בתגובה להודעה מסוימת ומתי בתיוג. בנוסף, ניתן יהיה לראות מי השיבו להודעה שכתבת, או תייגו אותך בהודעה. 

ההתראות החדשות בוואטסאפ (צילום: צילום מסך מתוך Wabetainfo)
ההתראות החדשות בוואטסאפ (צילום: צילום מסך מתוך Wabetainfo)

במידה ואתם עדיין לא רואים את השינוי המדובר, כנראה שתיאלצו להמתין עוד קצת זמן עד שהוא יגיע אליכם. בכל מקרה, קחו בחשבון שהוא לא זמין בצ'אטים פרטיים, אלא רק בקבוצות.