אוזניות ה־True Wireless של חברת Nothing הן אחד המוצרים המדוברים בתקופה האחרונה. מדובר במוצר הראשון בחברה של קארל פיי, ממייסדי OnePlus, והן מציעות מראה שונה וייחודי למדי ומבטיחות סאונד טוב ואיכותי - עם תג מחיר נגיש. אבל האם הן עומדות בהבטחות?
נתחיל בעיצוב שלהן. הן בנויות באותה צורה כמו האיירפודס פרו של אפל - גוף אליפטי שבצדו האחד גומיית סיליקון ובשני חלק שיוצא מהאוזן. עם זאת, בניגוד לאוזניות של אפל, החלק שיוצא מהאוזן שקוף וחושף את הרכיבים של האוזנייה.

חלקה העליון בצבע לבן, דבר שמעניק להן מראה מיוחד ויוצא דופן למדי. הדבר הופך אותן לכאלה שפשוט קשה לפספס - ועוררו שאלות רבות מצד הסביבה, גם כשהיו בתוך האוזן וגם כשהונחו בכיסוי.

מארז הטעינה שלהן מרובע, חלקו העליון שקוף - בדוגמה לגוף האוזנייה, וחלקו התחתון לבן. המארז השקוף נראה יחסית עדין, ומעורר חשש כי יישרט בקלות (במהלך השימוש לא נתקלתי במצב של שריטות, אף שהוא נכנס ויצא מהתיק מספר פעמים ביום).

בצדו של המארז נמצא שקע ה־USB C, ולצדו וכפתור הצימוד. בנוסף, הן תומכות גם בטעינה אלחוטית - כך שאם אתם משתמשים במטען כזה ניתן יהיה לטעון באמצעותו גם את האוזניות. בחלקו העליון של המארז ישנו מעיי שקע המאפשר החזקה נוחה של המוצר, שמזכיר מעט את הספינרים שליוו אותנו לפני מספר שנים. עם זאת, חיסרון אחד במארז הוא גודלו (5.8×5.8×2.3 סנטימטרים) ונראה שניתן היה להקטין אותו מעט מבלי לוותר על העיצוב.

גוף האוזנייה עצמו נראה מעולה, והן לא מרגישות זולות. הן נוחות לשימוש ממושך, והאיטום מעניק להן חסינות מפני רסיסי מים. הן מרגישות יציבות באוזן, וגם בעת שימוש וחבישת כובע הן עדיין הרגישו יציבות באוזן.

החיבור שלהן לטלפון היה מהיר וקל, והאפליקציה הנלווית פשוטה וקלה לשימוש, כאשר במסך הראשי מופיעה תמונה של האוזניות ואחוזי הסוללה שלהן ושל המארז. היא מחולקת לשתי קטגוריות - שמע (לבחירת עוצמת סינון הרעשים ואחד הפרופילים המוגדרים), ונגיעה - המאפשר כיבוי והדלקה של מחוות המגע השונות.

מבחינת הסאונד - מודה שהופתעתי לטובה. לא ידעתי כל כך למה לצפות, והאמת היא שפשוט נהניתי מאוד מהשימוש. איכות השמע של הדרייברים הדינמיים בגודל 11.6 מ"מ מספקת סאונד צלול ורחב.

בהתחשב בתג המחיר שלהן הן מספקות איכות שמע מפתיעה. האוזניות מצוידות גם ביכולת סינון רעשים אקטיבי (ANC), שהתמודדה בצורה לא רעה עם רעשים שונים דוגמת עבודה במשרד או רעשי הרחוב ונסיעה בתחבורה ציבורית.