קידום אורגני ופרסום באתרים סמכותיים: האם יש לכך השפעה?

אחד הדיונים הגדולים ביותר בעולם קידום ושיווק האתרים הוא על האם עדיף קידום אורגני על פני קידום ממומן לאתר של בית העסק שלכם

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
כל מה שצריך לדעת על קידום ממומן וקידום אורגני
כל מה שצריך לדעת על קידום ממומן וקידום אורגני | צילום: FREEPIK

שתי אסטרטגיות השיווק הללו בעלי יתרונות בולטים שכן, מביאות תנועה רבה לאתר/עמוד העסקי אותו אתם רוצים לקדם אך חשוב להקפיד לשים דגש על שני ההבדלים העיקריים ביותר בין השניים: השקעה של זמן וכסף.

כאשר לקוחות פוטנציאליים יחפשו את השירות אותו אתם מציעים, ענף מלא במתחרים ועסקים שונים, אתם חייבים להיות בעלי דומיננטיות שזה מגיע לתוצאות החיפוש ברשת על מנת ליצור יתרון על פני שאר העסקים מהתחום בו אתם עוסקים ולוודא כי הגולש יבחר ללחוץ על אתר האינטרנט שלכם. השקעה בקידום ממומן ברשת תלויה בסך התקציב העומד לרשותכם להקציב עבור הקידום וכך גם התוצאות יהיו בהתאם לגדול ההשקעה הכספית.

שיטת הקידום האורגני באינטרנט היא שיטה מוצלחת מאוד מאחר והיא פועל על שיטת הלקוחות הממליצים, אזכורים חיוביים העוברים מפה לאוזן ואנשים בוחרים להקשיב להמלצות הקרובים שלהם ומגיעים אל העסק. עם זאת, לאחרונה ניכר לראות שימוש רב של בתי עסקים דווקא בשיטת הקידום הממומן באינטרנט אך עדיין לקידום האורגני יש יותר יתרונות אל מול הקידום הממומן :

לסיכום, נצלו את יתרונות קידום האורגני על מנת לפגוש בתוצאות ארוכות טווח. בזמן שהקידום הממומן ברשת יעזור אך ורק בהשגת תוצאות מהירות לטווח הקצר בזמן שהקידום האורגני יאפשר לכם לבנות יחסי אמון והדדיות עם הלקוחות שלכם ויעזור לכם להגיע בצורה מקצועית יותר אל היעדים והמטרות שלכם.

תגיות:
קידום אתרים
/
קידום אורגני
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף