מטרונגב, אפליקציית התיירות של הנגב המערבי, יוצאת בימים אלה בקמפיין היערכות נרחב לקראת תחילתו של חג הכלניות הישראלי, האירוע הכי צבעוני ופורח שמושך מאות אלפי ישראלים לנגב במשך שישה שבועות ברציפות.

פסטיבל "דרום אדום" שמפיקה עמותת התיירות שקמה בשור מציע לבאים אליו מיגוון עצום של אירועים, מופעים, מסלולי טיול, מירוצים וצעדות, מגוון רחב של מקומות לאכול בהם, הפעלות לילדים, מקומות לינה ומוקדים לבילוי ולפנאי לכל המשפחה.

מי שמאפשר למאות אלפי המבקרים להתמצא וליהנות ממבחר ענק של אפשרויות הטיול והבילוי - הם אפליקציית מטרונגב  בשיתוף עם אתר האינטרנט הרשמי של הפסטיבל. נכנסים לאפליקציה או לאתר ומיד נחשפים לכל האקשן בלחיצת כפתור אחת - כך שלא תפספסו שום דבר שווה.

מטרת האפליקציה היא לתת ערך מוסף לכל המידע שמופיע באתר ובפייסבוק, עם אפשרות ניווט לכל האירועים ומוקדי הפריחות, המלצות למסלולים שמשלבים פינות חמד בטבע ביחד עם אטרקציות ופנינים קולינריות לקבלת החוויה האולטימטיבית בדרום אדום.

אם אתם רוצים טיולי פריחה, פעילות אקסטרים, מחפשים הופעה מדליקה לשעות הערב, מעדיפים דווקא טיול עצמאי היסטורי, רומנטי או לקפוץ מגלריה לסטודיו בוטיקי? הבטן מקרקרת ומזכירה לכם שאתם רוצים לאכול משהו טעים בצהריים, מפת ה"מטרו" של מטרונגב תעניק לכם תשובה בלחיצה על המסך.

בנוסף, תוכלו להעביר למפה אינטראקטיבית ולגלות את כל המקומות השווים, המיוחדים והאותנטיים בסביבתכם בזמן אמת.

לצד הקלות בשימוש במטרונגב יש לאפליקציה גם תרומה חשובה לחיים בנגב, במיוחד בימים של פסטיבל "דרום אדום": "מטרונגב" היא חינמית לחלוטין גם למשתמשים וגם לבעלי העסקים ומנגישה לכם עשרות עסקים מקומיים ובתי אוכל הפזורים לאורך צפון הנגב, ומאפשרת ליזמים קטנים ובינוניים להתפרנס בכבוד.

הפריחה האדומה בנגב (צילום: באדיבות מטרונגב)
הפריחה האדומה בנגב (צילום: באדיבות מטרונגב)