אירוע ההכרזה הבא של סמסונג נמצא ממש מעבר לפינה, וצפוי להתקיים בחודש פברואר, כך עולה מפרסום שעלה בבלוג הרשמי של החברה, שעלה במהלך סוף השבוע. במהלך האירוע, שיתרחש על פי הדיווחים השונים ב-8 או 9 בפברואר, יוצגו מכשירי הדגל החדשים לשנת 2022 - גלקסי S22. נשיא חטיבת המובייל של החברה, TM Roh, רמז כי במהלך האירוע יוצג גם "היורש" של הנוט 20, שיצא לפני כשנתיים, מסדרת המכשירים אשר דווח לא פעם כי סמסונג מתכננת להפסיקה. עם זאת, ישנן ספקולציות לפיהן המכשיר המדובר יגיע בדמות ה-S22 אולטרה.

החברה פרסמה טיזר ראשוני בעמוד היוטיוב שלה, שזכה לכותרת: "שוברים את הכללים של כל מה שאפשרי". בסרטון הקצר נכתב: "מוכנים להפר את החוקים?". עדיין לא ברור כיצד המכשירים ייראו - אך הלקוחות ברחבי העולם יכולים להירשם כבר כעת לרכישה המוקדמת של המכשירים הללו. 

נשיא חטיבת המובייל התייחס בהמשך הטקסט לסוגיית שילובו של ה-S-Pen  במכשירי ה-S22, כאשר עפ"י דיווחים קודמים, דגם האולטרה יגיע עם עט סטילוס מובנה - העט המוכר מסדרת הנוט. הוא לא ציין זאת במפורש, אך בפוסט נכתב: "we'll introduce you to the most NOTEworthy S series device we've ever created" - דבר שרומז על האפשרות הזו.