האם רכישתה של חברת Activision Blizzar בידי מייקרוסופט תוביל לשינוי משמעותי בכותר הדגל Call Of Duty? על פי דיווח באתר Bloomberg, רכישת הענק הובילה את החברה לדון בהפסקת חידוש המותג מדי שנה, כפי שהיה נהוג במשך שנים.

על פי הדיווח, המותג המצליח שמכר למעלה מ-400 מיליון עותקים ברחבי העולם, גרם לכך שעובדים רבים נאלצו לעבוד שעות נוספות, בכמות גבוהה מהרגיל, על מנת לעמוד בתאריכי היעד שהציבה החברה כל שנה מחדש. כעת, הדיווח מציין כי למרות ששום דבר עוד לא הוחלט באופן סופי, לוח הזמנים הרגיל של המתכנתים השתנה, מה שישמח את צוות העובדים, אך לטענתם גם את השחקנים.

החידוש, אם ייצא לפועל, ככל הנראה לא יקרה כבר ב-2022, אלא רק מהשנה הבאה, אך הוא יעניק לחברה את האפשרות לעבוד על כותרים אחרים באותה רמת מחויבות כפי שעבדו על כותר הדגל. יש לציין כי על פי הנתונים שפורסמו, המשחק האחרון בסדרה -Call Of Duty: Vanguard, הכניס סכום נמוך מהמצופה עבור החברה, (כ-36% ירידה לעומת ההכנסות מהמשחק הקודם לו -COD: Black Ops  משנת 2020) מה שאולי תרם לחשיבה מחדש על אסטרטגיית הפיתוח.