חברת דיסני הודיעה הבוקר (רביעי) כי שירות הסטרימינג שלה, "דיסני +", יעלה בישראל בקיץ הקרוב. בעקבות ההכרזה, שוחח יורם מוקדי, מנכ"ל יוניברסל מיוזיקל ישראל עם ענת דוידוב ב"איפה הכסף" ב-103FM, והתייחס להשפעת כניסתה של השחקנית החזקה לתוך השוק הישראלי: "המהלך יפגע בהכנסות של HOT ושל YES, זה יוביל לפחות הפקות מקור".

לדבריו, "הבשורה היא שתהיה לנו יותר בחירה ואפשרות לראות יותר תכנים, כצופים. זה מה שמשמח, אבל פחות משמח שבסוף תהיה פה פחות עשייה מקומית - כי כל פעם שמגיע גורם בינלאומי, הוא בא על חשבון הגורמים המסורתיים יותר".

עוד הוא הוסיף כי הוא מקווה לראות שיתופי פעולה מצד נטפליקס ודיסני עם יוצרים ישראלים: "הדבר הכי טוב שיכול לקרות להן הוא הפקות מקור בארץ. אחד הדברים הטובים שקרו לתעשיית הטלוויזיה בישראל, זה שהיא עשתה יותר ויותר - לפני 20 שנה הפקות המקור היו גם פחות בכמות, וכן גם באיכות. אם יהיו פחות הפקות מקור במדינה, גם האיכות תרד".

מנכ"ל יוניברסל מיוזיקל ישראל סיכם וטען כי "אם יהיו פחות הפקות מקור במדינה, גם האיכות תרד. מי שרוצה לצפות רק בתוכן זר, יש לו אלטרנטיבות ופלטפורמות אחרות. הבשורה המשמחת ולא משחמת, היא שישראל היא במקומות הגבוהים בעולם בצריכת טלוויזיה, בגלל זה היא מקבלת את המענה שהיא מבקשת".

סייע בעריכת הכתבה: דוד זבולוני,  103fm