מסך המחשב המתקדם של Dell, ה־Ultrasharp 34 U3421WE, הוא צג אולטרה־רחב בגודל 34 אינץ' שמתאים לשימוש מקצועי ויומיומי. הוא אומנם לא זול, אך גם לא יקר מדי בהתחשב בסולם הצבעים הרחב שהוא מציע ולמרות קצב הרענון הנמוך יחסית שעומד על 60 מגה־הרץ.


אחד הפיצ'רים הכי משמעותיים של הצג הוא האב ה־USC-C פורט, עם אספקת חשמל של 90 וואט ואפשרות לחבר בכבל אחד מחשבים ניידים באמצעות חיבור USB-C. אותו האב כולל גם יציאת Ethernet לחיבור אינטרנט מהיר. המפרט של הצג גם מרשים למדי והוא תומך ברזולוציית 1,440 X 3,440, מסך LED עם טכנולוגיה נגד השתקפויות, שני חיבורי DP ושני חיבורי HDMI 2.0 לצד חיבור ה־USB שהוזכר קודם. חיבורים נוספים כוללים שבע יציאות USB ויציאה לאודיו.


מבחינת העיצוב של הצג לא מדובר במשהו ראוותני, אלא מאוד פשוט ומשתלב בקלות בכל רקע. העיצוב מבוסס על ערכת הצבעים שחור־כסוף והמטרה היא שלא יבלוט. למעשה החזית של הצג נקייה מכל סממנים למעט לוגו קטן וההתמקדות היא רק במה שרואים על המסך. החלק האחורי מעט יותר אלגנטי ויוקרתי, עם מעטפת הצבע הכסוף היפה, אבל אתם תראו את הצד הזה לעתים נדירות ואני באופן אישי מעדיף את המראה המודרני המינימליסטי בצגי עבודה. המעמד של הצג מורכב מבסיס חזק ואפשר כמובן לשחק עם הזוויות ולסובב אותו כדי להתאימו לצפייה נוחה. הצג תומך גם בהרכבה על קיר או שימוש בזרוע מיוחדת.


התרשמתי מאוד מאיכות תמונה, שזה למעשה הדבר החשוב ביותר בצג, גם במהלך עריכת סרטונים ותמונות וכמובן בזמן משחק. הוא משתמש בטכנולוגיית IPS, ועדיין מציג איכות תמונה עמוקה ועשירה ורזולוציה חדה במיוחד. עם זאת, גיימרים צריכים לזכור שלצג אין יכולת רענון גבוהה, שמשפיעה על תנועות חדות במשחקים שדורשים דיוק אונליין. הוא גם חסר יכולת סנכרון אדפטיבי, תכונה נפוצה בקרב מסכים שמיועדים לגיימרים.


בסופו של דבר, בתג המחיר של 4,299 שקל המסך האולטרה־רחב של Dell מציע את הפיצ'רים החשובים ביותר לסביבת העבודה עם הטבות גם למי שמחפש ליהנות מהמשחקים שלו באופן פחות תחרותי. המסך מצטיין באיכות התמונה עם רזולוציה חדה וצבעים מלאים, נוח מאוד לעבודה ומכיל את כל החיבורים שתצטרכו.