מהלך משמעותי: קבוצת אמדוקס הודיעה היום (רביעי) על שינוי משמעותי בחברה, אשר צפוי לשמח את העובדים. החברה צפוייה לעבור למודל עבודה חדש, החל מהחודש הבא, המאפשר לעובדים לקחת ימי חופשה ללא הגבלה - זאת כפתרון לאחת הבעיות הגדולות בעולם התעסוקה המודרני. הדבר יהפוך את אמדוק ישראל למעסיק הגדול ביותר במשק שמאמץ תכנית כזו.

ישראל וארה"ב הן המדינות הראשונות בהן תושק התוכנית, ולאחר מכן היא תתרחב למדינות נוספות בהן קבוצת אמדוקס פועלת. בחברה מאמינים כי חברות ענק נוספות הפועלות בישראל יצטרפו ליוזמה ויפעילו מודל דומה, וכי הדבר יעודד את העובדים לקחת חופשה על פי הצורך ולא רק כאשר מגיעים לרמת שחיקה גבוהה. עוד הדגישו בחברה כי "המעבר למודל החדש יתבצע תוך שמירה על הזכויות הקיימות של העובדים. בנוסף, ימי החופשה במהלך השנה המגיעים להם עפ"י חוזה ימשיכו לעמוד לרשותם מידי שנה".

יהודית ימפולסקי, מנהלת חטיבת משאבי אנוש בחברה הסבירה כי "עם השחיקה שגברה בתקופת הקורונה, אנו מבחינים בצורך הגובר של עובדים לגמישות. תכנית "Vacation without Limits" באה לשנות מגמה זו באמצעות העצמת העובדים והענקת גמישות מרבית שתייצר איזון ורווחה מקסימלית. חשוב להדגיש כי הפקנו לקחים ממודלים דומים שהופעלו בעולם, על מנת שאכן נראה גידול משמעותי בלקיחת ימי חופשה".

לדבריה, הבסיס להטמעת התוכנית נטוע באמון שיש לחברה בעובדים, בביטחון בשיקול הדעת ובאחריות שיש לכלל עובדי אמדוקס. "תוכנית זו  מעניקה לעובדים את החופש לבחור את התנאים הטובים ביותר עבורם למיצוי הפוטנציאל והגשמת המטרות שלהם בפן המקצועי והאישי. כמעסיקים, אנו מחויבים לשמור על איזון בריא בין עבודה לפנאי", ציינה, "מודל זה מבזר את הסמכות למתן חופשות ללא הגבלה ומעביר את האחריות לאיזון בין עבודה ופנאי לשדרה רחבה של מנהלים, אשר יצוידו בכלים המתאימים וכן יימדדו על כך". 

"מהלך זה הוא חלק מהאסטרטגיה של אמדוקס להפוך את סביבת העבודה לגמישה יותר ועם הזדמנויות קריירה מגוונות יותר. אמדוקס היא חברה שנכונה לעתיד, מונחת ערכים, ומחויבת ל"Make it Amazing" עבור האנשים והלקוחות  שלה. המשמעות היא לוודא שעובדי החברה יכולים לנהל את חיי העבודה שלהם בצורה המתאימה ביותר לצרכיהם, באמצעות: גמישות בפיתוח קריירה, גמישות במודל העבודה, וכעת- גמישות בחופשה- Vacation Without Limits", סיכמה.