כחלק משיתוף הפעולה האסטרטגי, יגואר לנד רובר תבצע שימוש בפתרונות מרכזי הנתונים של אנבידיה המבוססים על NVIDIA DGX לאימון מודלים של בינה מלאכותית. כמו כן, החברה תמנף את טכנולוגיית NVIDIA Omniverse ופלטפורמת DRIVE Sim לטובת ביצוע סימולציות זמן אמת מדויקות פיזיקלית בתהליכי הפיתוח. הארכיטקטורה והפלטפורמה של יגואר לנד רובר יאפשרו לחברה לספק שירותי נהיגה מסייעים ואוטומטיים חדשניים לכל אורך חיי הרכב באמצעות עדכוני תוכנה אוטומטיים.

תיירי בולורה, מנכ"ל יגואר לנד רובר, אמר כי: "שיתוף הפעולה ושיתוף הידע עם מובילת התעשייה NVIDIA חיוניים למימוש אסטרטגיית ה-Reimagine שלנו, הצבת אמות מידה חדשות באיכות, טכנולוגיה וקיימות. יגואר לנד רובר תהפוך ליצרנית של רכבי היוקרה והשירותים הנחשקים ביותר בעולם. השותפות האסטרטגית ארוכת הטווח שלנו עםNVIDIA  תפתח עולם של יתרונות פוטנציאליים עבור כלי הרכב העתידיים שלנו, כאשר תעשיית הרכב תמשיך בהפיכתה למעצמה עולמית ודיגיטלית באמת".

ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל NVIDIA, הוסיף: "מכוניות מהדור הבא יהפכו את תעשיית הרכב לאחת מתעשיות הטכנולוגיה הגדולות והמתקדמות ביותר. ציים של מכוניות המבוססות על תוכנה וניתנות לתכנות יציעו שימושיות ושירותים חדשים לכל אורך חיי כלי הרכב. אנו שמחים לשתף פעולה עם יגואר לנד רובר כדי לדמיין מחדש את עתיד התחבורה וליצור את המכוניות המתקדמות ביותר".