שואבי אבק שגם שוטפים את הרצפה לא חדשים בשוק, אבל היו לי לא מעט ניסיונות עם דגמים שאמנם שאבו, אבל קשה לקרוא למה שהם עשו שטיפה. השואב-שוטף החדש של חברת טינקו (Tineco), ה-Floor One S3, הוא בהחלט הדבר האמיתי וישנה לחלוטין את שגרת הניקיונות שלכם.

מדובר בשוטף רצפות אלחוטי חכם עם ארבע פעולות אוטומטיות במכשיר אחד: שוטף, שואב, מייבש ומנגב. הוא מצויד  במערכת חיישנים חכמה שמנטרת באופן קבוע את הלכלוך שעל הרצפה וקובעת אוטומטית את עוצמת המכשיר וקצב זרימת המים וחוסכת בחיי הסוללה.

זמן המכשיר הממוצע שלה עומד על 35 דקות וזמן טעינה אורך בין 4ל-5 שעות, כאשר תצוגת ה-ALL IN ONE LED שעל המכשיר מציגה את זמן העבודה, עוצמת המכשיר ומידע שימושי כמו פתרון תקלות ועוד. החבילה כוללת שלושה אביזרי ניקוי, 2 פילטרים HEPA, 2 מברשת רולר, שנאי, תמיסת ניקוי ותחנת עגינה. השואב שוטף עצמו נראה מאוד יפה ועתידני, הוא גם תומך בלא מעט חדשנות כמו פקודות התראה ותחזוקה קוליות וחיבור לאפליקציה המאפשרת לייעל את העבודה עם המכשיר . השואב שוטף בעל הספק 250 וואט ומונע באמצעות מונע דיגיטלי ללא פחמים, עם קיבולת מיכל מים נקיים 0.6 מ"ל וקיבולת מיכל מים מלוכלכים 0.5 ליטר. 

המכשיר אמנם דורש קצת תחזוקה (יש לו לא מעט חלקים שזקוקים לניקוי), אבל בסך הכול הוא פשוט וקל לשימוש והכי חשוב משאיר אתכם עם רצפה נקייה עם ריח מופלא. הבינה המלאכותית של המכשיר, שאמונה על הבחנה בין רמות הלכלכוך, עובדת בצורה יוצאת מן הכלל, והוא אכן מתאים את העוצמה לאזור. החיסרון העיקרי שלו זה המבנה בחלק התחתון שמונע ממנו להגיע לאזורים פחות נגישים. באופן כללי המכשיר עובד הכי טוב עם רצפות קשות ועדיף לא להטריד אותו בשטיחים. עבודת השטיפה של המכשיר יוצאת מן הכלל, הוא מייבש לאחר ההרטבה ומשאיר רצפה יבשה וללא פסים, כאשר רכיב הוואקום שואב עודפי מים שנשפכו. השואב גם עושה עבודה טובה מאוד, יעיל במיוחד בבית שיש בו חיות מחמד, הוא אוסף את כל השערות בקלות.

עלות המכשיר 2,490 שקל והוא מגיע עם אחריות שנתיים על ידי יוניקו קמעונאות חדשה בע"מ.