חיכינו לא מעט שנים, אבל זה מגיע - בני האדם מתחילים ליישב את האינטרנט. פרויקט Metaverse הווירטואלי היבשתי Next Earth מתמקד ביצירת קהילה מקוונת בשליטה מלאה של המשתתפים על ידי פעולות הדדיות ודמוקרטיות, אשר בה למשתמשים יש בעלות דיגיטלית אמיתית על האווטרים שלהם.

בנוסף הם השיקו את NXTT, המטבע הרשמי של המטאברס והמטבע שאיתו יוכלו השחקנים לסחור ולמכור את השטחים שבבעלותם או לרכוש חדשים. מה שמיוחד בעולם הווירטואלי של Next Earth, זה שהוא ממנף את פני כדור הארץ כנקודת התחלה לפרויקט, ואת השטח קונים כ־NFT – הכוונה היא שהנכס הדיגיטלי שקונים הוא ייחודי, והרישיון והבעלות עליו שייכים רק לרוכש ולא ניתנים לשכפול.

במילים אחרות, אם קנית את ירושלים הווירטואלית בעולם המקוון של Next Earth, אף אחד אחר לא יכול לטעון לבעלות על ירושלים, ורק למי שמחזיק את אותו NFT יש את האפשרות לסחור בה. "בניית Metaverse רווחי היא רק ההתחלה. המטרה הסופית של Next Earth היא פלטפורמה מתקדמת המקיימת את עצמה, שתתחיל להפוך לארגון ללא מטרות רווח עם הזמן, תוך הקצאת כל הכנסותיה מחוץ לפעילות הפלטפורמה למטרות סביבתיות", נמסר מהחברה. "בעלי קרקע וירטואליים הופכים למשתתפים פעילים בכלכלת Next Earth, שם תהיה להם היכולת לנהל עסקים, להשתתף

ב־DAO השולט ב־Metaverse ולקבל הכנסה עבור הפעילות המתקיימת בפלטפורמה", הוסיפו. מנתוני החברה עולה כי יש לה מעל ל־30 אלף בעלי קרקע ולמעלה מ־180 אלף משתמשים רשומים, ומאז 26 בספטמבר היו יותר מ־2,400 עסקאות. העסקה הגדולה ביותר עד כה הייתה של מוזיאון המט בניו יורק שנמכרה מחדש תמורת 32 אלף דולר עם מחיר רכישה מקורי של 100 דולר. "גם הפירמידות, הקולוסיאום, אצטדיונים רבים ונקודות עניין חמות אחרות נסחרו בערכים דומים", אמרו בחברה.