חברות  Avalanche Software וסוני הציגו הלילה (בין חמישי לשישי), בפעם הראשונה, כיצד הולך להיראות אחד המשחקים המצופים ביותר עבור חובבי הפנטזיה - Hogwarts Legacy. המשחק, שתאריך יציאתו טרם ידוע לאחר שנדחה מהשנה שעברה, אמור להוות אבן דרך בעולם הקסום של "הארי פוטר", כאשר בפעם הראשונה השחקנים יוכלו להינות מעולם פתוח, ולא להיות מקובעים למסלול אחד בלבד.

עוד בטרם בהצגת המשחקיות, שהציגה כיצד יראה המשחק על קונסולת ה-PS5, כבר היה ידוע  כי הדמות הראשית תהיה תלמיד בשנתו הראשונה בהוגוורטס, אך בניגוד ליתר התלמידים שמתחילים את מסעם בגיל 11, הדמות תיכנס ישירות לשנה החמישית ותיאלץ להשלים את הפער, זאת למרות שהיא מחזיקה ביכולת בלעדית לה - שליטה בקסמים עתיקים במיוחד.

עלילת המשחק מתרחשת כ-100 שנה לפני עלילת ספרי "הארי פוטר", בסוף המאה ה-19, כאשר נחשף לראשונה כי עלילת המשחק תיסוב סביב קונספירציה בעולם הקוסמים אשר נועדה לייצר מלחמה בינם לבין הגובלינים. על הדמות הראשית מוטלת המשימה לפתור את התעלומה ולהכריע את גורל הוגוורטס ועולם הקסמים.

בהצגת המשחק הלילה נראה כי הציפייה של המעריצים אכן מוצדקת. העולם הפתוח, לפחות על סמך 15 הדקות שהוצגו, נראה מושקע ביותר עד לרמת הפרטים הקטנים. בין אם תסתובבו בין כותלי הטירה העתיקה או בכפרים מסביבה, החידות והפאזלים יאלצו אתכם לחשוב בצורה יצירתית כדי לפתור אותם. 

עבור מי שחלם להיכנס לנעלי התלמידים בהוגוורטס, המשחק יספק את כל רצונותיכם כאשר תצטרכו גם ללמוד כשפים, גם להכין שיקויים וגם ללמוד לטפל בחיות פלא ולעוף על מטאטא, אך בניגוד למשחקים הקודמים בהם כל הדברים הללו היו שלבים קטנים בדרך לסיום העלילה, נראה כי הפעם הם יתפסו נפח נרחב יותר ולו בשל העובדה שרובם ישמשו אתכם גם למערכת הקרב של המשחק.

ולא מדובר בסתם הצהרה, לפחות על פי יוצרי המשחק, שטענו בהצגת המשחקיות כי בכל פעם שרצו לצרף עוד נדבך למשחק - הם חזרו לספרים על מנת לוודא שהפרטים הקטנים תואמים לעולם שיצרה ג'יי קיי רולינג. אם זה נכון, הרי שהמשחק אמור להיות כל מה שהמעריצים חולמים עליו כבר 20 שנה.