הכינו את ה-SMART TV: דיסני הודיעה הבוקר (שלישי) כי שירות הסטרימינג שלה, דיסני + יכנס לישראל באופן רשמי ב-16 ליוני. השירות יושק בישראל לצד 41 מדינות נוספות, עם תוכן מקורי בלעדי ואלפי פרקים וסרטים מבית היוצר של דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, נשיונל ג'יאוגרפיק וסטאר.

על פי הפרסום, מחיר המנוי החודשי לשירות יעלה 39.90 שקלים מדי חודש, כאשר תינתן אפשרות לשלם למנוי שנתי במחיר של 399 שקלים. למנויי דיסני+ תהיה גישה לצפייה באיכות גבוהה בעד ארבעה מכשירים בו-זמנית, מספר בלתי מוגבל של הורדות לעד עשרה מכשירים ומהאפשרות להגדיר עד שבעה פרופילים שונים, לרבות פרופיל ילדים, המאפשר ניווט קל וידידותי בתכנים מותאמים לפי גיל.

בדיסני אף פרסמו כי תחת קטגוריית הבידור הכללי סטאר, יוכלו המנויים לצפות בכותרים כגון הסרט עתיר האקשן "לשחרר את גאי", בכיכובו של ריאן ריינולדס, המועמד לאוסקר, וכן הסדרות "משפחת סימפסון" ו"האנטומיה של גריי". כותרים של נשיונל ג'יאוגרפיק יכללו בין היתר את הסדרה "העולם על פי ג'ף גולדבלום", שעונתה הראשונה בת 12 הפרקים, עוקבת אחר ג'ף היוצא לנסיעה משעשעת ומעוררת תובנות. בכל פרק בסדרה, ג'ף מושך בחוט של אובייקט מוכר בצורה מטעה כדי לפרום עולם של קשרים מדהימים ומדע והיסטוריה מרתקים.

בנוסף, השירות יציע תכנים מקוריים ובלעדיים, לצד סרטים, סדרות דרמה, דוקומנטרי, קומדיות, אנימציה ותכנים בפורמט קצר. השירות יציע גישה להיסטוריה הארוכה של תכני דיסני בקולנוע ובטלוויזיה.