דייסון חשפה היום (רביעי) מוצר חדש ומפתיע - מקטגוריה חדשה. מדובר ב-Dyson Zone - אוזניות מסננות אוויר, הלוכדות אלרגנים ומזהמים, מנטרלות רעש ומבטלות רעשים, אשר מהוות הצעד הראשון של החברה לכניסה לתחום הטכנולוגיה הלבישה. האוזניות, אשר להשקתן קדם למעלה מעשור של מחקר ופיתוח באיכות האוויר, לוכדות 99.95 אחוזים מהחלקיקים, עד לגודל של 0.1 מיקרון.

מדובר באוזניות קשת (Over Ear), המשלבות שלושה מצבי שמע - בידוד, שימור סוללה ומצב שקיפות, וארבע מצבי סינון - נמוך, בינוני, גבוה ואוטומטי. כיוון שסוגים שונים של פעילות דורשים דפוסי נשימה שונים, ה- Dyson Zone במצב אוטומטי מקבל מידע ממדדי התאוצה שלו ומחליף בין מצבי הסינון (נמוך, בינוני, גבוה) באופן אוטומטי על פי הצורך.

האוזניות של דייסון - Dyson Zone (צילום: דייסון)
האוזניות של דייסון - Dyson Zone (צילום: דייסון)

איך זה עובד? המדחסים בכל אוזניה שואבים אוויר דרך המסננים הדו-שכבתיים ומקרינים שני זרמי אוויר מסוננים אל האף והפה של הלובש אותו, דרך מגן הפנים. על מנת להימנע מאי נוחות המאפיינת מוצרים המתחככים בעור הפנים, מהנדסי דייסון עיצבו את מגן הפנים כך שהוא אינו נוגע בפנים עצמן. 

כמו כן, העיצוב הגאומטרי של מגן הפנים ונתיבי האוויר מבטיח שאוויר מסונן, המגיע מהמסננים לפיו ואפו של המשתמש, מדולל כמה שפחות על ידי רוח חיצונית. בנוסף, חומרי הריפוד והאיזון נבחרו כך שיפחיתו לחץ על הראש ועל האוזניים של החובש.

האוזניות של דייסון - Dyson Zone (צילום: דייסון)
האוזניות של דייסון - Dyson Zone (צילום: דייסון)

המפרט המלא של המוצר טרם נחשף, ודייסון לא הודיעה מה מועד ההשקה או המחיר הרשמיים - כך שעדיין לא ברור מתי הוא יגיע לישראל. וגם לא הודיעה מה מועד ההשקה או המחיר הרשמי. עם זאת, בעת ההשקה העולמית המוצר צפוי להגיע גם לישראל.